Volkswagen California Ocean
Možná trošku netradiční, ale o to více zajímavé auto. Prakticky to nejlepší, co si můžete od Volkswagenu na platformě Transporteru pořídit. Volkswagen California Ocean je postaven primárně na cestování. I proto uveze pouze čtyři lidi. Po stránce komfortu vám však zde nic nechybí a je úplně jedno, zda jste zrovna uprostřed dlouhé cesty, nebo se v tomto hotelu na čtyřech kolech chystáte strávit pár nocí.
Škoda Kodiaq
Na první SUV od Škody Auto se prakticky celá veřejnost těšila jako malé děti na Vánoce. Kodiaq dorazil na trh a hned se stal velmi oblíbeným. Pořídit si ho můžete také jako sedmimístnou variantu, díky čemuž jistě vyhrává u nemalého počtu zákazníků. Ne že by konkurence sedm míst nenabízela, ale ve většině případů jde o cenově méně dostupné modely. Kodiaq prakticky nic nedělá špatně a lidem, kteří ho mají ve své garáži, rozumíme.
Škoda Octavia G-TEC
Škodovka, která jezdí mimo jiné na CNG a má tak nabídnou cestování, které vás vyjde na jednu korunu za každý kilometr. G-TEC to s lehkou nohou opravdu dokáže. Mírným negativem je menší nádrž právě na CNG, ale to by se s velkou pravděpodobností mělo brzy změnit.
Peugeot 3008 GT
Pokud nevíte, jak dnes zaujmout zákazníka a vyrobit úspěšné auto, je to docela prosté, protože umíchat takový drink vlastně nic není. Základ tvoří vždy zvýšený podvozek. Aby měl drink správný říz, musíte přidat hodně, hodně stylu. Nezapomeňte zmínit, že si do drinku můžete připlatit za velkou spoustu frajeřinek. Na závěr už stačí jen zapíchnout paraplíčko do olivy, což se krásně zvládne pomocí nějaké blázniviny, jako třeba dvoubarevného lakování. Přesně takový drink se nám rozhodl umíchat Peugeot se svým stylovým crossoverem 3008 GT.
BMW 530d
Myslíte, že abyste dostali tu nejvybavenější výbavu a nejvychytanější vychytávky, musíte svou plachtu vztyčit vždy na vlajkové lodi automobilky? To už dávno neplatí, automobilky vám milerády dopřejí si připlatit téměř za cokoli i do menších vozů. A dvojnásob to platí o BMW řady 5, které se k nejdražší řadě 7 přiblížilo velmi, velmi natěsno. Až na pár opravdových maličkostí dostanete i do „Pětky“ téměř vše, co dnešní automobilová říše umí nabídnout. A že je toho sakra hodně!
Volvo V90 T6 Cross Country
Skvost, krása, elegán. Tato slova mě napadají, když se na Volvo V90 koukám. Osobně se mi daleko více líbí ve světlejší, stříbrné barvě, ale proti gustu... Zapomněl bych na slovo hrdost. Ačkoli Volvo už dávno není ve švédských rukách, Skandinávii zde stále výrazně cítíte: ve světlometech Thórovo kladivo nebo malé vlaječky Švédska na předních sedadlech. Variantě Cross Country nechybí oplastování a vyšší podvozek. Na zádi nechybí dvojice koncovek výfuku, která má sice dnes kde kdo, jenže varianta T6, kterou jsme měli k dispozici, si je oproti jiným zaslouží – výkon 320 koní není málo.
BMW X3 M40i první dojmy
Dnes již SUV u BMW tvoří 34 procent prodejů a taková čísla určitě není radno podceňovat. Nový model X5 má přijít co nevidět, my jsme ale měli možnost se svést novou X3, která je takovou předzvěstí většího bráchy. Do našich krajin přijela až z USA, kde se vyrábí. Po světě ji umí vytvořit ještě v Jižní Africe a také v Číně.
Volvo XC60 D4
Když jsme poprvé Volvo XC60 viděli na autosalonu v Paříži, moc se nám líbilo, jinak jsme mu ale nevěnovali tolik pozornosti. Brali jsme jej jako mladšího bráchu velké XC90, a tací jsou většinou nedospělí a nezkušení a oblečení zdědili po starším sourozenci, a tak jim většinou nesedí. V oblasti aut to většinou znamená horší výbavu, slabší motory, méně kvalitní materiály a design naroubovaný z většího modelu. Menší švédské SUV je však pro automobilku extrémně důležité, na světě se jich totiž prodalo přes milion a u nás to bylo cca 6 tisíc kusů. Volvo neponechalo nic náhodě a již teď můžu říct, že se mimořádně povedlo.
BMW 220i Gran Tourer
Přijít s vozem typu MPV není pro automobilku, která s tímto segmentem nemá zkušenosti, nic jednoduchého. A dvakrát tak to platí o BMW, které má velmi náročné fanoušky, kteří chtějí sportovně zaměřená auta, a to samozřejmě s pohonem všech kol. Jenže jedna věc je uspokojit poptávku a druhá věc je mít zacelené všechny díry na trhu, respektive nabízet auta ve všech segmentech. A tak jednoho dne dorazila na trh řada 2 Active Tourer a Gran Tourer.
Porsche Panamera
Porsche už dávno není jenom legendární 911ka, ale také více rodinně zaměřený Cayenne, o něco menší Macan a také reprezentativní limuzína Panamera. Porsche se mění, a to nejen nabízenou paletou modelů, ale také po technologické stránce.