Digitální přístrojový štít, jak se říká displeji před volantem, to není doména pouze Audi, BMW či Mercedesu. Stejnou technologii nabízí i taková Škoda Auto, která ho poprvé použila v modelu Karoq. K dispozici je i ve vozech Volkswagen a pořídit si tuto technologii můžete i do určitých vozů SEAT. My jsme si displej vyzkoušeli v modelu Leon ST Cupra v limitované edici Carbon Fibre, která je k dispozici pouze v sedmi státech Evropy, kdy pro český trh je určeno pouze deset kusů. Jestli se vám líbí, pak máte ještě šanci – šest kusů je stále k dispozici.
Digitální přístrojový štít SEAT Leon Cupra
Displej, který se před volantem nachází, má úhlopříčku 10,25 palce. Umožňuje tři různé styly zobrazení. Tím prvním je „klasika“, kdy před sebou máte dva kulaté budíky. Jedním z nich je otáčkoměr a druhý zobrazuje rychlost. Doprostřed budíků si můžete vsadit informace například o spotřebě. Je jen na vás, co chcete vidět. Je libo mapa či snad informace o přehrávané skladbě? Nabídka je opravdu pestrá.
Druhý styl je poněkud minimalistický. Uprostřed si zvolíte, zda chcete mít informace o spotřebě, dojezdu a tak podobně. Vpravo dole se nachází informace o aktuální rychlosti a ve chvíli, kdy přepnete na mapové podklady, tak je vidíte přes celý displej. Příjemná věc.
Poslední zobrazení je rozděleno na tři bloky. Vlevo i vpravo si můžete informace různě customizovat. Uprostřed je to pak stejná pohádka jako v předešlých zobrazeních.
Nedávno dokonce dostaly displej před volant i modely Ibiza a Arona. Je fajn, že postupně se tento prvek výbavy dostává i do dalších modelů. Ačkoli řešení od SEATu nedosahuje takových kvalit jako virtual cockpit od Audi, tak má co nabídnout.