V současnosti ve formuli E působí 12 týmů. Z toho 9 jich je továrních. Už po této sezóně scénu opustí Audi a BMW. A i když se hojně spekuluje, kdo automobilky nahradí, vedení série spíše řeší otázku, jak zamezit podobným předčasným úprkům. Do pravidel proto nově zakotvilo odstavec, jenž se zabývá postihy za podobný „přečin.“ Jinými slovy je vysokými finančními sankcemi, které týmům hrozí v případě odchodu před koncem jedné generace aut, nutí k účasti v minimální délce čtyřletých cyklů. Aktuální cyklus Gen2 skončí v roce 2022 a naváže na něj Gen3 pro období 2022/23 – 2025/26. Právě na toto období se nyní současné týmy upisují, když potvrzují další setrvání ve formuli E.
Zájem už v nedávné minulosti potvrdily týmy Mahindra Racing a automobilka DS Automobiles patřící pod křídla nového koncernu Stellantis. K těmto dvěma v týdnu přibyly i značky Nissan a Porsche. Obě automobilky mají v oblasti elektromobility velké plány, proto setrvání ve formuli E je pro ně logickým vyústěním. Zatímco Nissan chce počínaje rokem 2030 všechny na trh nově uváděné modely elektrifikovat, Porsche plánuje proinvestovat 15 miliard eur při vývoji nových technologií, jako je kupříkladu využití křemíkových anod pro zkrácení doby nabíjení baterií.
Podobný krok se ale nyní očekává i od většiny zbylých účastníků šampionátu. Prakticky za hotové se mají registrace Mercedesu a Jaguaru a je jen otázkou času, kdy přijde oficiální potvrzení. Nejasno je naopak v případě Penske Autosport nebo čínského týmu NIO333. Podle the-race.com vyjednává Penske partnerství s firmou Bosch. NIO údajně nemá jasno ohledně svých vizí v oblasti motorsportu.
Uzávěrka pro podání registrací pro nadcházející období Gen3 je stanovena na 31. března. Poté již přihlášené týmy obdrží digitální data nového vozu a následně již budou moci zahájit vývoj vlastních komponent. Jak už ale dříve avizovala Mezinárodní automobilová federace FIA, akceptovány budou i pozdější žádosti o registraci. V takovém případě ale zájemci dostanou veškerá data k dispozici až po splnění oficiálního závazku.