Pražský dopravní podnik už v říjnu 2022 vypsal tendr na 70 standardních parciálních trolejbusů, které mají jezdit na postupně elektrifikovaných linkách číslo 131, 137, 176, 191 a 201. Zakázku vyhrála s cenou 1,099 miliardy korun bez DPH turecká firma Bozankaya Otomotiv Makina Imalat Ithalat ve Ihracat A.Ş. a domácí Škoda Transportation, která se tendru také zúčastnila, vítězství okamžitě napadla u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže kvůli podezření z neoprávněné veřejné podpory a pochybám o schopnostech splnit domluvené termíny dodání. Úřad však námitky loni v květnu smetl ze stolu a nyní, tedy v lednu 2025, DPP konečně podepsal rámcovou smlouvu s výrobcem Bozankaya, jehož reference zatím obsahují thajská a rumunská města, nejnověji třeba Temešvár, plus tramvaje pro Neapol.
Pražské ulice tedy v následujících letech obohatí parciální dvanáctimetrové třídveřové trolejbusy typu Bozankaya SNG T12 DPP s elektrovýzbrojí od polského Medcomu. Ty dosáhnou nejvyšší rychlosti 70 km/h a odvezou až 82 cestujících, z toho 32 sedících. Kapacita trakční baterie by měla vystačit nejméně na 15 km při plné zátěži a s běžící klimatizací. Dodavatel garantuje minimální životnost vozidel 15 let, záruku poskytuje na 10 let. Ta platí i na trakční akumulátory, u nich je ale omezena nájezdem 600 000 km. Součástí kontraktu jsou ovšem náhradní akumulátory pro každé vozidlo, 35 diagnostických sad a až 20 přenosných nabíječek. Dále management pro vzdálené řízení a sledování vozidel.
Nepůjde o první v Turecku vyrobená vozidla ve flotile Pražského dopravního podniku. Ulice metropole už brázdí desítky kloubových autobusů Iveco Streetway, které rovněž vznikly v zemi na pomezí Evropy a Asie u Otokaru. Praha rovněž zná elektrobusy turecké značky Temsa, která patří spolu se Škodou Transportation do holdingu PPF.