Už se zdálo, že po vzoru ostatních německých automobilek si cestu z Formule E najde i Porsche. Poslední zástupce luxusních značek ještě zkraje měsíce května vážně uvažoval o odchodu. Po sérii požadoval záruky ohledně budoucího směřování šampionátu. Reálně hrozilo, že po konci příští sezóny nezbyde na startovním roštu jediná ze sousedních automobilek. Nedávné kroky, výměna ve vedení šampionátu a zveřejnění tendru na formule čtvrté generace, zdá se, přesvědčily Porsche o setrvání. To tak nyní prodloužilo původní pětiletý závazek o další dva roky a ve Formuli E zůstane přinejmenším do konce cyklu současné generace aut Gen3. Tedy do roku 2026.
V oficiálním tiskovém materiálu, který v pondělí série zveřejnila, mimo jiné stojí, že se Porsche bude i nadále aktivně podílet na vývoji čtvrté generace aut. Něco takového je obecně vnímáno jako nepřímý závazek k setrvání i po roce 2026. Rozhodnutí však ze zřejmých důvodů nezaznělo a určitě si na něj budeme muset nějakou dobu počkat. I kdyby se tak ale nestalo, stane se Porsche nejdéle účastnící se německou automobilkou ve Formuli E. V roce 2026 dokončí svou 7. sezónu.
Některá média dávají nynější rozhodnutí i do souvislosti s neúspěšnými pokusy o vstup do F1, kdy se Porsche snažilo vytvořit alianční tým nejprve s Red Bullem a později i s McLarenem. V obou případech jednání ztroskotala na dohodě ohledně získání kontroly části obchodního podílu a také práv na dodávky motorů pro své partnery. Další pokusy automobilka veřejně vzdala, nyní se tak bude soustředit na Formuli E a vytrvalostní závody. Stane se tak i s ohledem na fakt, že koncern VW, pod něhož spadá i Porsche, v F1 svého zástupce mít bude, a to automobilku Audi.
Zpráva o setrvání Porsche mimo jiné znamená, že s největší pravděpodobností bude prodloužena i spolupráce s týmem Andretti, jenž od automobilky odebírá elektromotory pro své vozy. Bez zajímavosti není ani fakt, že oba týmy se nachází v čele obou šampionátů – Andretti zásluhou Jakea Dennise vede Pohár jezdců, zatímco Porsche hájí druhou příčku týmové soutěže. Kombinací výsledků dosáhly oba týmy na 6 vítězství z celkově 14 odjetých závodů. Z tohoto pohledu se jedná o zatím nejúspěšnější sezónu obou značek a od vstupu Porsche do Formule E v roce 2019.