Nejen dnes se automobilky předhánějí, která z nich nabídne lepší audiosystém. Společností, které audio do automobilů dodávají, je spousta a také příplatky za ně se mohou dramaticky lišit. Třeba v Porsche Panamera za repro Burmester 3D – tedy to nejlepší, co v Panameře můžete mít – dáte bezmála 200 tisíc korun!
Teď se ale podíváme do roku 1999, kdy světu vládla MTV a v televizích rotovala reklama od francouzské automobilky Renault. Hlavním hrdinou je s prominutím nepříliš oduševnělý uklízeč v místním podniku. Oblíbil si jednu písničku od Jamese Browna, a tak si ji pořád zpívá, aby mu práce utíkala. Možná ale ve své prostotě netuší, že jí zdaleka nezná celou.
Slyší totiž pouze velice krátkou sekvenci, a to ve chvíli, kdy ze svého pracoviště vyrazí na čerstvý vzduch a kolem profrčí Renault Clio v limitované edici s tehdy prémiovou audiosoustavu, kterou svým štemplem posvětila i zmíněná hudební stanice. Jak dlouho asi bude skromný mladík vydělávat na to, aby si rozšířil obzory a mohl si skladbu v náležité kvalitě poslechnout celou ve své vlastní káře?
Zdroj: youtube.com