V předchozích dvou dílech našeho seriálu Nejlepší automobilové reklamy jsme se věnovali nejdříve Mercedesu a jeho reklamě na systém Magic Body Control. Na ten posléze reagovala automobilka Jaguar a jak jinak než s typickým britským humorem. Mercedes využil v reklamě slepic, na kterých demonstroval, jak systém Magic Body Control správně funguje. Ostatně si to můžete připomenout v našich minulých dílech.
Jaguar na vše reagoval po svém. Jednoduše řečeno si tato šelma se slepicí pohrála a nešlo zrovna o romantickou předehru. Mercedes si to však nenechal líbit a vypustil do světa reklamu, která doslova říká: „Protože reflexy šelmy nejsou dostatečně rychlé – The PRE-SAFE brake.“
Do jisté míry to může připomínat kočkování automobilky Hyundai se Škodou Auto, i když tady asi ví, která strana byla daleko aktivnější. Mezi Mercedesem a Jaguarem to však nikdy nezašlo tak daleko a šlo spíše o chytré využití konkurenční reklamy. Minimálně nám se celá marketingová výměna líbila. A co vám?
Zdroj: carscoops.com