Elon Musk je pod mimořádným tlakem. Závratná investice do Twitteru se vůbec nevydařila, Tesla znovu odložila uvedení očekávaných novinek a akcionáři tlačí na růst zisků i v době, kdy nejbohatší muž světa naopak vyvolal cenovou válku prudkým zlevněním Tesel; pochopitelně na úkor marží. Ty mimochodem vůbec poprvé oficiálně potvrdil (19,3 %), dosud uváděných 22,4 % bylo jen kvalifikovanými odhady třetích stran. A tak Musk nakonec musel na pozadí sílící konkurence a zpomalujících ekonomik obětovat jednu ze svých klíčových zásad neinvestovat ani dolar do reklamy.
O komerční inzerci totiž ještě před čtyřmi roky prohlásil, že ji nenávidí a peníze, které za ni ušetří, mu umožní stavět lepší auta. A nutno dodat, že tento přístup fungoval na jedničku a stal se inspirací pro ostatní automobilky, které začaly rychle ořezávat peníze na marketing. Jenže nyní otočil a sám prohlásil, že na světě je pořád ještě spousta lidí, kteří nevědí o tom, jak jsou Tesly skvělé a levné. Takže Tesla prý zkusí trochu reklamy a uvidí, jak to bude fungovat. Nic konkrétnějšího k tomuto tématu nezaznělo, uvidíme tedy, kdo měl nakonec pravdu.