Jeep představil své „Electric Boogie“

1
Jeep představil své „Electric Boogie“
Fotografie: Jeep
  • Jedná se o reklamu na elektromobily od světových hvězd
  • Reklama bude použita pro podporu elektromobilů po celém světě

Super Bowl je za námi, ale pro mnoho lidí nemá velká hra nic společného s tím, kdo vyhraje nebo prohraje. Inzerenti utrácejí miliony za 30sekundový nebo minutový reklamní spot během vysílání a reklamy následně mohou vytvořit rozruch, který přetrvává i týdny po samotné hře. Jeep vytvořil velice chytlavý klip a doufá, že se mu to podaří se svým minutovým spotem vzbudit zájem o své elektrifikované modely.

Reklama Jeepu „Electric Boogie“ sleduje modely Wrangler 4xe a Grand Cherokee 4xe v různých simulovaných situacích v terénu.

Přestože reklama debutuje na Super Bowlu, je určena pro globální publikum. Jeep totiž prodává vozidla ve více než 100 zemích a získal mezinárodní práva na nový „Electric Boogie“ pro použití při vysílání reklamy po celém světě. Modernizovaná nahrávka tímto klipem slaví 40 let od původní skladby. Jeep také uvedl, že píseň bude k dispozici i na streamovacích platformách.