Nadcházející generace pravověrného amerického offroadu z dílny Jeepu dorazí nejspíše s čistě elektrickým ústrojím. Novinka se má vyznačovat bezkonkurenčními terénními schopnostmi, a to i ve srovnání se současnou generací, která patří v drsném terénu k těm nejlepším. Podle electrek.co se elektrické ústrojí postará o ještě lepší jízdní vlastnosti v nejtěžších jízdních podmínkách. Současná produkce vozidel značky Jeep je navíc pečlivě testována za pomocí slavné zkoušky Trail Rating. V tomto náročném testu vozy dostávají bodové ohodnocení, kdy lze získat od jednoho do deseti bodů. Čím vyšší hodnocení, tím lepší je vůz v náročném terénu. Současné provedení Jeepu Wrangler je v kratší verzi Rubicon schopné dosáhnout na plný počet bodů.
Pětidveřová varianta je na tom o něco hůře s 9 body z 10. To ale není nic proti tomu, co má nabízet elektrická verze. Americký výrobce chce totiž s Wranglerem nové generace zkoušku Trail Rating ještě přitvrdit a přidat další dva číselné body. Elektrifikace přináší mnohem lepší terénní dovednosti, a to v čele s vyšším točivým momentem, jenž je mnohem snadněji dostupný. Nový elektrický Jeep Wrangler by měl dle dosavadních zpráv využít podvozkovou platformu STLA, která je již známá u některých jiných modelů koncernu Stellantis. Na ní by měl přijet i plně elektrický Jeep Recon, jehož premiéra pravděpodobně proběhne dříve než u elektrického Wrangleru, který má dorazit v průběhu roku 2026.