Pokrytí nabíjecími stanicemi na trase silnic D6 a I/6 mezi Prahou, Karlovými Vary, Chebem a hraničním přechodem do SRN Pomezí nad Ohří (štreka pokračuje pod stejným číslem v trase historické Via Caroliny až do Norimberka a dále přes celé Německo až na francouzské hranice u Saarbrückenu), už je sice přijatelné co do hustoty sítě, avšak nabíjecí výkony zatím za aktuálními standardy pokulhávají. Vrcholem dosud bylo 75 kW u několika stanic PRE a E.ON, na většině míst se ale električtí nomádi museli spokojit s 50 kW. První tento neuspokojivý stav začal vylepšovat E.ON, který navýšil výkon jednoho ze dvou stojanů Alpitronic na lokalitě Krupá, motorest na Šustně ze stávajících 75 na 150 kW.
Na celé trase se tedy objevil zatím jen jediný stojan, ovšem vše někdy někde začalo. Na půvabu tomuto ušlechtilému počinu trochu ubírá jen fakt, že oblíbená Šustna leží u staré silnice I/6, vedle níž už finišují práce na novém úseku S13 souběžně budované dálnice D6, který naváže na již hotové těleso u Krušovic a měl by se zprovoznit ještě letos (jako vůbec první na celé D6 vznikne v nové, vyšší kategorii D25,5/130, zatímco všechny stávající úseky byly navrženy jako R24,5/100, R24,5/120, případně modernější R25,5/100). Tím se vůbec první UFC nabíječka mezi Prahou a Karlovými Vary opět octne mimo hlavní trasu, ovšem přímo v úrovni Šustny vznikne mimoúrovňový sjezd, který umožní jak toto nabíjecí místo, tak oblíbený motorest dále pohodlně využívat.
Tak jeste PRE u OMV pred Jesenickou krizovatkou pripadne i u OMV ve Varech a to se bude jezdit.
Neni to "ultra" tak trochu archaicke az zavadejici oznaceni?