V dnešním díle fNews se podíváme na strategii Volkswagenu pro levnější elektromobily, cíl prodeje elektromobilů na letošní rok a nejzazší termín prodeje spalovacích motorů. V rámci koncernu pak koukneme na konec vývoje spalovacích motorů u Audi. Nevynecháme ani BMW Group, protože značka Mini také oznámila termín konce výroby spalovacích motorů a samotná automobilka BMW ukázala design a zveřejnila základní parametry elektrického sedanu i4. Podíváme se i na design elektromobilu Kia EV6, rozšíření testu Autopilota FSD Beta od Tesly nebo test Tesly Semi na polygonu. Nezapomeneme ani na nový Peugeot 308 plug-in hybrid, českou cenu BMW iX a nové a plánované nabíjecí stanice PRE.
Baterie Volkswagenu za polovinu, Audi končí se spalovacími motory, BMW i4 a další
fNews #118
Fotografie: BMW
- Volkswagen ukázal strategii pro levnější baterie, letos chce prodat 450 tisíc elektromobilů, spalovací motory přestane prodávat do roku 2040 a Audi již vývoj nových spalovacích motorů ukončilo
- Mini ukončí výrobu aut se spalovacím motorem do roku 2030, BMW ukázalo design sedanu i4 a zveřejnilo českou cenu iX
- Kia ukázala vzhled elektromobilu EV6, Peugeot představil hatchback 308 i jako plug-in hybridy a PRE pokračuje ve výstavbě rychlonabíjecích stanic
Související články
- BMW i4 eDrive40 - Důstojný nástupce
- Test Elektromobil BMW i4 M50 jako dálniční expres – Jaký je dojezd, když v Německu jedete naplno?
- Test BMW i4 M50 vs. BMW M4 Cabrio na různých pneumatikách – Udělali jsme souboj ve zrychlení i brzdění
- Test Projeli jsme základní BMW i4 i ostrou verzi M50 na silnicích i polygonu – První jízdní dojmy
- Test BMW i4 eDrive 35 – i4 s nejlepším poměrem cena a výkon?
- Test BMW i4 vs. Tesla Model 3. Kdo je rychlejší? Vyzkoušeli jsme to – Srovnání zrychlení