Většina elektromobilů na trhu buď nemá vůbec možnost mít tažné zařízení, nebo nabízí omezenou hmotnost na něm, která odpovídá potřebám nosiče na kola, ale na přívěs to nestačí. Kromě větších SUV, jako jsou Tesla Model X, Jaguar I-PACe, Audi e-tron nebo Mercedes EQC, může přívěs táhnout ještě Tesla Model 3, ale ta zvládne již mnohem menší hmotnost, pod 1 tunu. Nově představená Škoda Enyaq iV má zvládnout 1 400 kg a podle informací, které přináší electrek.co, by Volkswagen ID.4 měl zvládnout o půl tuny více, přestože jde o vůz na stejném technickém základu.
Ve videu Volkswagen upozorňuje na to, že ID.4 je 100% elektromobil a zároveň 100% SUV. Ukazuje v něm nejen jízdu na polygonu přes různé překážky, ale zároveň i tažení přívěsu. Jeho hmotnost by měla být podle dostupných informací až 1,9 tuny, což je na elektromobil slušná hodnota.
Další z elektrických Volkswagenů na nové platformě MEB, model ID.4, by se měl představit již brzy, konkrétně 23. září. To se tedy dozvíme více informací. Nicméně vzhled už prakticky známe, protože v tomto videu má jen minimální kamufláž a v Číně již unikly snímky vozu bez kamufláže. Některé detaily, například interiér, už odhalil sám Volkswagen. Takže to nejzajímavější budou technické informace a ceny.