Včera jsme vám slíbili, že se nepodíváme jen na nejčtenější články, ale také na testy, které vás nejvíce zaujaly. Možná to bude pro někoho překvapení, ale rádi si čtete naše první dojmy, ať už šlo o Škodu Kamiq nebo třeba plug-in hybridní Mercedes GLE. Zítra se můžete těšit na 5 nejsledovanějších videí, ale teď už pojďme na testy, které jste četli nejvíce.
1. Škoda Kamiq – první jízdní dojmy
Myslíte si, že popularita vozidel SUV či městských crossoverů je na ústupu? Spousta automobilek má evidentně jiný názor. Koneckonců své závěry mají jistě podložené. I proto Škoda Auto uvedla na trh další SUV – Škodu Kamiq. A právě naše první dojmy z tohoto malého SUV vás za letošní rok nejvíce zaujaly. Více o Škodě Kamiq se dočtete zde.
2. Projeli jsme hybridní Mercedes GLE 350de. Ohromí pohodlím, dojezdem i nabíjením
V průběhu konání frankfurtského autosalonu jsme dostali možnost podrobně vyzkoušet trojici hybridních novinek s třícípou hvězdou v přední masce. Zatímco hybridní Áčko a Béčko představují vstup Mercedesu do nového segmentu, velké SUV s označením GLE již svou hybridní variantu mělo. Nový model ale přináší zcela novou generaci baterie i pohonného ústrojí a stojí to za to. Ostatně se jednalo o druhý nejčtenější článek letošního roku. Více o našich dojmech z Mercedesu GLE 350de se dočtete zde.
Poprvé za volantem Mercedesu GLE 350de
Technické parametry Mercedes-Benz GLE 350de (2019)
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 924 × 1 948 × 1 796 mm, 2 130 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/nafta), hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 235 (145 + 100) kW, 320 (197 + 136) koní, točivý moment: 700 Nm |
Baterie | 31,2 kWh |
Nabíjení | rychlonabíjení: 60 kW, palubní: 7 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 24,7 kWh / 100 km, dojezd: 103 km |
Cena od | 2 286 900 Kč |
3. Vyzkoušeli jsme Teslu Model 3 a tady jsou naše podrobné dojmy
Psal se leden letošního roku, kdy jsme se poprvé svezli Teslou Model 3. I po několik měsících je Tesla Model 3 stále velké téma. Pokud by vás zajímalo, jaké byly naše první dojmy, jsou zde.
Nejlepší elektromobil? Projeli jsme se Teslou Modelem 3
Technické parametry Tesla Model 3 Long Range (E5)
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 844 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 258 kW, 370 koní, točivý moment: 510 Nm |
Baterie | 75 kWh (70 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: NACS, CCS Combo, Mennekess |
Spotřeba | ?, dojezd: 614 km |
Cena od | 1 228 990 Kč |
4. Jaká je spotřeba Audi e-tron na dálnici? Vyzkoušeli jsme to
Spotřeba jakéhokoli elektromobilu je velké téma. Však na tom závisí, kolik kilometrů na baterii zvládnete urazit. My jsme vzali Audi e-tron na dálnici a výsledky vás evidentně zaujaly. Více se dočtete zde.
Technické parametry Audi e-tron (2018) 55 quattro
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 560 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 300 kW, 400 koní, točivý moment: 664 Nm |
Baterie | 95 kWh (86,5 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 24,1 kWh / 100 km, dojezd: 436 km |
Cena od | 2 122 900 Kč |
5. V Česku jsme vyzkoušeli Audi e-tron. Jaký má dojezd a spotřebu?
I podruhé se do TOP 5 článků dostalo Audi e-tron. Tentokrát šlo o naše dojmy z prvního elektrického SUV od německé automobilky na českých silnicích. Jestli si chcete náš názor připomenout, tak můžete tady.