Prozkoumali jsme plug-in hybridní SEAT Tarraco. Hraje to na prostornost a výkon

Prozkoumali jsme plug-in hybridní SEAT Tarraco. Hraje to na prostornost a výkon
  • Plug-in hybridní SEAT Tarraco nabízí kombinovaný výkon 245 koní
  • Silnou stránkou je prostor, ale také dojezd na baterii až 50 kilometrů
  • I SEAT šel cestou USB-C portů, naštěstí v interiéru nechal i klasické USB

Pokud jste si chtěli koupit plug-in hybridní Škodu Kodiaq, tak jste si museli nechat zajít chuť. Donedávna jste v koncernu museli sáhnout po prémiovce Audi Q7 e-tron, abyste mohli mít doma koncernové SUV s plug-in hybridním pohonem. Situace se však mění. Právě tento druh pohonu nyní nabízí i SEAT v Tarracu. Poprvé jsem se na tuto novinku podívali na frankfurtském autosalonu.

SEAT Tarraco FRe (autosalon Frankfurt 2019)

Interiér je prostorný, a to i na zadních sedadlech. Strádat nebudete ani po technologické stránce. Displej před volantem nabízí hned několik zobrazení a infotainment má příjemnou grafiku. Funkce jako online aktualizované mapové podklady zde nechybí. Příjemná je bezdrátová nabíječka. O to více, když se před ní nachází sice dva USB porty, ale typu USB-C. Naštěstí SEAT nešel stejnou cestou jako Škoda Kamiq či Scala a alespoň před zadní lavicí jsou klasická USB.

SEAT Tarraco jsme v redakci měli na test a mě osobně se líbilo. Plug-in hybridní verze nabízí kombinovaný výkon 245 koní a maximální točivý moment je 400 Nm. Hybridní Tarraco díky tomu dosahuje nejvyšší rychlosti 217 km/h a z klidu dokáže pokořit hranici 100 km/h za 7,4 sekundy. Ještě důležitější hodnotou jsou emise CO2 nižší než 50 g/km podle oficiální zkušební metodiky WLTP. Plug-in hybridní Tarraco by tak mělo dosáhnout i na speciální SPZ, která v Praze zaručuje parkování na modrých a fialových zónách zdarma. Nabíjení baterie o kapacitě 13 kWh probíhá přes standard Mennekes. Dojezd na jedno nabití je papírově až 50 kilometrů.

Designu prospívají také 19palcová kola. Na přání si můžete zakoupit ještě kola o jeden palec větší. SEAT Tarraco bude mířit především na rodiny, které přes týden chtějí využívat elektrický pohon a o víkendu nebýt omezeny délkou dojezdu. A abych nezapomněl, plug-in hybridní Tarraco se bude prodávat pouze ve výbavě FRe.

Technické parametry SEAT Tarraco PHEV

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 735 × 1 839 × 1 658 mm, ? kg
PohonHybridní (elektřina/benzin)
Výkon180 (110 + 85) kW, 245 (150 + 115) koní, točivý moment: 400 Nm
Baterie13 kWh
Nabíjeníkonektory: Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 50 km
Cena od
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze