Proč BMW testuje iX3 bez aerodynamických kol, když je tak chválí?

1
Proč BMW testuje iX3 bez aerodynamických kol, když je tak chválí?
Fotografie: motor1.com
  • BMW iX3 bylo opět spatřeno při testování, tentokrát bez aerodynamických kol, která mají snížit odpor až o 5 procent
  • Novinka od BMW má sázet na 74kWh baterii s dojezdem 440 kilometrů dle WLTP

Tento týden se na Instagram dostala fotka BMW iX3, která s velkou pravděpodobností ukazuje jeho sériovou podobu.

Tento elektromobil se stále testuje a díky novým fotografiím od motor1.com víme, že iX3 se oproti klasické X3 příliš lišit nebude. Největší změnou má být přední maska, která nebude potřebovat otvory pro chlazení. Jiný je také přední nárazník a boční prahy. Překvapením je, že BMW nepoužívá při testování aerodynamická kola, která mají snížit odpor až o 5 procent. Důvod však neznáme.

BMW iX3 bude mít v podlaze baterii o kapacitě 74 kWh a dojezd dle WLTP 440 kilometrů. Motor bude mít 286 koní a 400 Nm točivého momentu. První čistě elektrické SUV od BMW je vybaveno technologií eDrive páté generace, která se od roku 2021 objeví také v BMW i4 a BMW iNEXT.

Diskuze ke článku
Tom256
Důvod bude takový, že na daném prototypu netestují efektivitu, ale něco jiného.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze