Ostrá Škoda Elroq už zná svou cenu. Oproti základu je dražší o skoro půl milionu

15
Ostrá Škoda Elroq už zná svou cenu. Oproti základu je dražší o skoro půl milionu
Fotografie: Škoda Auto
  • Verzi RS lze pořídit za částku 1 269 900 Kč
  • Dále lze připlatit za zelený lak Mamba a nebo za 21" disky kol
  • Jde o nejrychlejší škodovku současnosti

Po nedávné premiéře sportovně laděného provedení RS přichází chvíle, kdy lze vyšperkovaný Elroq s pořádnou porcí výkonu konečně objednat. Škoda Auto totiž spustila konfigurátor, díky kterému již víme, že základní cena činí nejméně 1 269 900 Kč. Vůz standardně vyjíždí na černých 20" litých kolech Taurus, ale připlatit si lze za ještě větší 21" disky. Standardem je sportovní snížený podvozek a jiný tvar předního a zadního nárazníku. Ve standardu najdeme osvětlenou přední masku, přední světlomety Matrix LED a zadní světla Top LED s animovanými směrovkami. V kabině je Elroq RS vybaven sportovními sedadly, kdy sedadlo řidiče nabízí kromě výhřevu a elektrického ovládání i masážní funkci.

Škoda Elroq RS je sice vrcholem modelové řady, ale to neznamená, že neposkytne možnost dalšího dodatečného vylepšení skrze příplatkovou výbavu. Třeba nápadně zelený lak karoserie Mamba vyjde na dalších 16 tisíc Kč. Překvapivým příplatkem je 35 tisíc Kč za tepelné čerpadlo, které bychom u verze RS čekali v základu. A pro připomenutí, verze RS zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy, dokáže se rozjet na maximální nejvyšší rychlost 180 km/h a díky několika jízdním režimům si za volantem užije zábavu hned několik typů řidičů. Díky baterii s využitelnou kapacitou 79 kWh by mělo být zcela reálné ujet cca 380 km, ale je jasné, že kdo se za volantem rozvášní, ten bude muset mnohem častěji využívat DC stanice, kde se vůz bude ochoten nabíjet výkonem až 185 kW.

Technické parametry Škoda Elroq (2024) RS

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 488 × 1 884 × 1 625 mm, 1 949 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon250 kW, 340 koní, točivý moment: 310 Nm
Baterie84 kWh (79 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 185 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 15,7 kWh / 100 km, dojezd: 550 km
Cena od1 269 000 Kč
Diskuze ke článku
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Tak na cenikovou cenu to není špatné. Čekal jsem to horší. A jak se tu porovnává pořád Tesla. Jsou to dvě úplně odlišná auta a každé má jinou cilovku. Já mám prvni zánovní Enyaqu RS a duvod volby proti Tesle byl: Vzhled, servis, pohodlí za volantem, HUD, kaplička pred řidičem, volant, fyzická tlačítka, sklopné tažné, DCC, Matrix...ať si každý koupí dle svých priorit.
Stanislav Vondraš
Stanislav Vondraš
Opravdu netuším, co by mne mělo donutit, zakoupit toto auto místo Tesly LongRange Y FWD. Snad jen, že se vyrábí v Boleslavi, ale to je mi úplně fuk. Mám ID3 a už jsem si ji UŽIL až dost.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze