Po nedávné premiéře sportovně laděného provedení RS přichází chvíle, kdy lze vyšperkovaný Elroq s pořádnou porcí výkonu konečně objednat. Škoda Auto totiž spustila konfigurátor, díky kterému již víme, že základní cena činí nejméně 1 269 900 Kč. Vůz standardně vyjíždí na černých 20" litých kolech Taurus, ale připlatit si lze za ještě větší 21" disky. Standardem je sportovní snížený podvozek a jiný tvar předního a zadního nárazníku. Ve standardu najdeme osvětlenou přední masku, přední světlomety Matrix LED a zadní světla Top LED s animovanými směrovkami. V kabině je Elroq RS vybaven sportovními sedadly, kdy sedadlo řidiče nabízí kromě výhřevu a elektrického ovládání i masážní funkci.














Škoda Elroq RS je sice vrcholem modelové řady, ale to neznamená, že neposkytne možnost dalšího dodatečného vylepšení skrze příplatkovou výbavu. Třeba nápadně zelený lak karoserie Mamba vyjde na dalších 16 tisíc Kč. Překvapivým příplatkem je 35 tisíc Kč za tepelné čerpadlo, které bychom u verze RS čekali v základu. A pro připomenutí, verze RS zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy, dokáže se rozjet na maximální nejvyšší rychlost 180 km/h a díky několika jízdním režimům si za volantem užije zábavu hned několik typů řidičů. Díky baterii s využitelnou kapacitou 79 kWh by mělo být zcela reálné ujet cca 380 km, ale je jasné, že kdo se za volantem rozvášní, ten bude muset mnohem častěji využívat DC stanice, kde se vůz bude ochoten nabíjet výkonem až 185 kW.
Technické parametry Škoda Elroq (2024) RS
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 488 × 1 884 × 1 625 mm, 1 949 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 250 kW, 340 koní, točivý moment: 310 Nm |
Baterie | 84 kWh (79 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 185 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 15,7 kWh / 100 km, dojezd: 550 km |
Cena od | 1 269 000 Kč |