Nové Nismo má oproti předchozí verzi dvojnásobný výkon. O ten se nyní starají dva elektromotory, jeden pro přední nápravu a druhý pro zadní nápravu, každý o výkonu 120 kW. Díky tomu bylo možné dosáhnout i lepšího kroutícího momentu 640 Nm.
Nissan také upravil rozložení hmotnosti, které lépe počítá s hmotností akumulátoru uprostřed vozu a umístěním elektromotorů u náprav. Nissan zapracoval také na lepší aerodynamice. Automobil má nyní hmotnost 1 220 kilogramů a dle Nissanu má z nuly na sto zrychlit za pouhých 3,4 sekundy, což je zhruba poloviční čas proti předchozí variantě.
Design navazuje na předchozí generaci Leaf Nismo RC, nicméně mnoho detailů bylo upraveno tak, aby odpovídaly nové generaci standardního Leafu. Vůz má rozvor 2 750 mm a délku 4 546 mm. Nissan plánuje produkci šesti kusů tohoto vozu, které budou doprovázet zejména závody elektrických vozů Formule E. Nepůjde tedy o závodní auta v tom smyslu, že by se s nimi závodilo. Spíše jen mají demonstrovat schopnosti elektrických závodních aut.