Mercedes-Benz EQS SUV má české ceny. Odpovídají exkluzivitě

5
Mercedes-Benz EQS SUV má české ceny. Odpovídají exkluzivitě
Fotografie: Mercedes-Benz
  • Startovní nabídka zahrnuje tři pohony, z toho dva 4×4
  • Příplatek proti výchozímu liftbacku EQS činí necelých 190 000 Kč

V Česku je již možné objednávat očekávaný Mercedes-Benz EQS SUV, tedy velké a plně elektrické SUV sdílející techniku s již prodávanými modely EQE a EQS. Druhému jmenovanému také odpovídá startovní nabídka pohonů zahrnující verze 450+, 450 4Matic a 580 4Matic. A podobně jako v případě výchozího liftbacku EQS, i zde se můžeme v budoucnu těšit na její rozšiřování. První cena modelu byla stanovena na 3 275 450 Kč za provedení EQS SUV 450+, což je přesně o 189 970 Kč více oproti stejně motorizovanému EQS. I zde bude zájemce volit mezi různými exteriérovými styly, ty jsou však jen dva (konzervativní Electric Art a dynamický Linie AMG) a na rozdíl od EQS se za ně dále nedoplácí. I zde jsou metalické laky bez doplatku, s výjimkou exkluzivní bílé.

Standardní 21" disky lze nahradit bez přirážky 20", případně 22" za příplatek. V ceně jsou nejen inteligentní světlomety Digital Light, ale i otvírací panoramatické střešní okno. K mání je široká nabídka syntetických i přírodních kůží, volba mezi komfortními a sportovními sedadly, masáž, čtyřzónová klimatizace, výkonný soundsystém Burmester a samozřejmě i superobrazovka MBUX Hyperscreen se specifickou palubní deskou a volitelnými multimédii pro zadní sedadla. Dopřát si dále lze například parkovací asistent s dálkovým ovládáním, palubní kameru a dlouhou řadu dalších příjemností vesměs odpovídající nabídce pro model EQS.

Technické parametry Mercedes-Benz EQS SUV 450+

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 5 125 × 1 959 × 1 718 mm, ? kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon265 kW, 360 koní, točivý moment: 568 Nm
Baterie112 kWh (107,8 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 200 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 19,5 kWh / 100 km, dojezd: 633 km
Cena od3 275 470 Kč
Související články
Diskuze ke článku
Martin Lacina
Martin Lacina
Konecne sedmimistne ev s pouzitelnymi parametry, ktere neni od Tesly.
Nez se zacne modernizovana TMX zase prodavat v Evrope uz nebude kdo by si ji koupil.
Josef L
Josef L
Naposledy upraveno: 11. 8. 08:06
Když se podívám co dokázal Mercedes za poslední 3 roky, tak klobouk dolů, smázl za pár let 10 letý náskok Tesly. Kvalitě provedení a šíři portfolia nemůže Tesla konkurovat.
Dini Dini
Dini Dini
Mercedes fakt jede. Za konkurenta Tesly ho nakonec lze považovat jen proto, že oba dělají EV, ale jak se usadí EV jako běžný pohon, najednou zjistíte, že Mercedes stále stojí na EQC a Tesla na 3/Y, takže je to spíš jako vztah Mercedes-Volkswagen.
Martin Šafránek
Martin Šafránek
EQS SUV je praktičtější i hezčí než běžné EQS. za mne palec nahoru a 120 baterka je super, i když je využitelných jen 107.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze