Aktuálně si lze novou velkou Teslu Model S či Model X objednat podle chuti s půlvolantem yoke, nebo s klasickým kulatým volantem. A ti, kteří v době nákupu svého auta tuto možnost ještě neměli (zavedena byla až po čase), si mohou konvenční volant dokoupit. Není drahý, stojí 700 USD (15 450 Kč), jenže byl podle teslarati.com vyprodaný za pouhých osm dní. A v aplikaci v Česku není v nabídce vůbec. Nikdo, zjevně ani samotná Tesla, nepočítal s tím, jaký zájem o kulaté volanty bude. A automobilka v duchu svých tradic nesdělila, kolik sad na zpětnou montáž do prodeje dala, ani zda nabídne další.
Kontroverzní půlvolant yoke byl v době své premiéry často kritizován kvůli nemožnosti přehmatávat během manévrování, přílišné sympatie nevyvolalo ani nové ovládání ukazatelů směru a dálkových světel dotykovými ploškami na volantu. Tesla sice jejich ovládací logiku i reakce vylepšila softwarovými aktualizacemi, avšak původní problém – aplikaci půlvolantu vymyšleného pro systém steer by wire, tedy řízení bez mechanické vazby (jako u nového Lexusu RZ), na konvenční mechanické řízení, tím samozřejmě nevyřešila.
Přesto se údajně toto řešení chystá i do očekávaného Cybertrucku, byť v modifikované podobě.