Král umírá, ať žije král. Kia mění benzinové GT za elektrické

1
Král umírá, ať žije král. Kia mění benzinové GT za elektrické
Fotografie: Kia
  • Dosavadní vlajková loď české nabídky Kia jezdí na benzín
  • Brzy však své pozice vyklidí a ustoupí novému vrcholu
  • Ten bude tentokrát čistě elektrický

Do konce roku český dovozce Kia Czech plánuje uzavřít objednávky na vrcholné a zároveň jediné provedení sportovního sedanu Kia Stinger, který svého času značce výrazně pomohl zlepšit prestiž a respekt. Oblíbený diesel se totiž přestal prodávat již před časem. V nabídce zůstal už „jen“ vidlicový šestiválec 3.3 biturbo s výkonem 366 k, který velký sedan rozjede z klidu na stovku za 4,9 s. Případní zájemci tedy budou mít příležitost už jen do konce letošního roku, pak ovládne české ceníky Kia EV6 GT. Ta od Stingeru zároveň převzala žezlo historicky nejvýkonnějšího sériového modelu značky Kia.

Kia EV6 GT už je k objednání od počátku října a v tuto chvíli si jen v Česku už našla 50 zájemců, což je na takto exkluzivní model za 1 780 980 Kč velký úspěch.

Technické parametry Kia EV6 GT

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 695 × 1 880 × 1 550 mm, 2 200 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon430 kW, 585 koní, točivý moment: 740 Nm
Baterie77,4 kWh (77,4 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 240 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 20,6 kWh / 100 km, dojezd: 424 km
Cena od1 780 980 Kč
tisková zpráva,
Diskuze ke článku
Martin Lacina
Martin Lacina
Vsak je take Kia EV6 GT podle meho nazoru aktualne jedna z nejlepsich voleb na celem trhu vubec.
V mem hodnotovem zebricku jsou spalovaci auta az uplne dole a z tech elektrickych je prave Kia EV6 (Ioniq 5) asi aktualne uplne nejlepsi volba na trhu. Kdo pak rad zavodi ma moznost sahnout po provedeni GT.
Uz se nemohu dockat na EV9, ktera by mela splnit i me prakticke pozadavky na sedm mist a dostatecne silne tazne.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze