Škoda dodala zákazníkům na celém světě v prvním pololetí roku 2019 celkem 620 900 vozů. Dodávky zákazníkům tak ve srovnání s loňským rokem poklesly o 4,9 % (leden až červen 2018: 652 700 vozů). Hlavním důvodem tohoto vývoje je současná komplikovaná situace na celkovém trhu s osobními vozy v Číně. Na ostatní světové trhy dodala Škoda v prvním pololetí tohoto roku 495 000 vozů, čímž zvýšila své dodávky zákazníkům o 1,6 %. V červnu 2019 dodala Škoda zákazníkům celkem 112 500 vozů, výrazně si polepšila zejména v Evropě. Motorem růstu v prvním pololetí bylo zejména kompaktní SUV Škoda Karoq, na trhy úspěšně vstoupila také nová Škoda Scala.
Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje: „Počet dodaných vozů v prvním pololetí dokazuje, že naše produktová ofenziva ve světě nabírá na síle. Opět jsme si výrazně polepšili v Evropě a Rusku. Výzvou však i nadále zůstává situace na klesajícím trhu v Číně. Navzdory nejistotám panujícím na světových trzích budeme v druhé polovině roku pokračovat v našem růstovém kurzu podle plánu. Nové kompaktní modely Scala a Kamiq mají u našich zákazníků již nyní vynikající ohlas. Další růstové impulzy přinese přepracovaný model Superb a nový Superb Scout.“
V západní Evropě dodala Škoda zákazníkům v prvním pololetí 257 700 vozů, což ve srovnání s minulým rokem představuje nárůst o 3,2 %. V červnu si automobilka s 49 700 dodanými vozy zákazníkům mírně polepšila. V Německu, na svém druhém největším trhu, dodala česká automobilka zákazníkům v první polovině roku 99 000 vozů a překonala tak loňský výsledek o 6,5 %. V červnu zvýšila česká automobilka dodávky zákazníkům o 9,7 % na 19 300 vozů. Dvojnásobný růst zaznamenala Škoda v první polovině roku v Rakousku (15 600 vozů; +10,1 %), Švýcarsku (11 800 vozů; +28,9 %) a v Dánsku (9 000 vozů; +22,8 %).
Ve střední Evropě dodala automobilka zákazníkům za prvních šest měsíců 110 400 vozů , v červnu zaznamenala značka Škoda 19 300 dodávek zákazníkům (červen 2018: 20 800 vozů; -6,9 %). Na domácím českém trhu dodala Škoda zákazníkům v prvním pololetí 48 000 vozů (první pololetí 2018: 52 000 vozů; -7,6 %), v červnu pak bylo zákazníkům dodáno 8 500 vozů. Výrazný nárůst zaznamenala automobilka ve Slovinsku: 4 300 dodaných vozů představuje nárůst o 6,1 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku (první pololetí 2018: 4 100 vozů).
Ve východní Evropě bez Ruska zvýšila Škoda své dodávky zákazníkům v prvním pololetí oproti minulému roku o 8,3 % na 24 500 vozů. S 4 700 dodanými vozy v červnu dosáhla značka Škoda v porovnání se stejným obdobím minulého roku nárůstu o 8,3 % (červen 2018: 4 300 vozů). Dvojciferným tempem rostly dodávky v prvním pololetí v Srbsku (4 000 vozů; +13,2 %) a v Bulharsku (2 600 vozů; +27,2 %), v Kazachstánu pak Škoda dodávky zákazníkům více než zdvojnásobila (500 vozů, +133,5 %).
V Rusku dosáhla automobilka s 39 800 dodanými vozy za prvních šest měsíců roku nárůstu o 9,6 % (první pololetí 2018: 36 300 vozů). V červnu dodala Škoda zákazníkům 7 100 vozů (červen 2018: 7 100; -1,3 %).
V Číně, na celosvětově největším trhu značky, zaznamenala Škoda v prvním pololetí 125 900 dodaných vozů zákazníkům (leden až červen 2018: 165 000 vozů; -23,9 %). 23 900 dodaných vozů zákazníkům v červnu představuje pokles o 13,1 % v porovnání se stejným obdobím minulého roku (červen 2018: 27 500 vozů). Současná situace na celkovém trhu s osobními vozy v Číně se tak projevila i na dosavadním vývoji dodávek značky Škoda.
V Indii zaznamenala automobilka se 7 200 dodávkami pokles o 13,9 % oproti stejnému období loňského roku (první pololetí 2018: 8 400 vozů) a v červnu dodala Škoda tamním zákazníkům 1 200 vozů, což představuje pokles o 15,5 % (červen 2018: 1 400 vozů).