Vodíkový pohon budí velké vášně nejen mezi automobilovými nadšenci, ale i mezi samotnými automobilkami. Zatímco jedni vidí vodíková auta (FCV) jako budoucnost, jiní se přiklání k ryzím elektromobilům. Pravdou je, že v nedávné době ubylo účastníků vodíkového závodu. Namísto toho se tito výrobci naplno začali věnovat zdokonalení elektrického pohonu bez palivových článků.
Přesto není málo těch, kteří se o prosazení vodíkových aut na trhu zasazují. Nově se mezi ně řadí i Jaguar-Land Rover, který se ve vývoji FCV doposud nikterak neangažoval. Podle autoexpress.co.uk se JLR spojila s Delta Motorsport, Marelli Automotive Systems a UKBIC. V této kooperaci mají zmiňované subjekty pracovat na vládou podporovaném projektu Zeus, jehož výsledkem má být vůz s vodíkovým pohonem.
Projekt je zatím ve velmi rané fázi vývoje, neví se proto ani, zda by mělo jít o vůz se značkou Jaguar, Land Rover, nebo Range Rover. Jisté by však mělo být to, že půjde o vůz spadající do kategorie SUV. Zároveň nelze podle dostupných informací usuzovat, jaký význam je projektu přisuzován, tudíž ani to, kdy by mohl být představen první koncept.
Mezi dalšími nejznámějšími automobilkami zabývajícími se vývojem vodíkového pohonu jsou Toyota, Hyundai nebo BMW. Svůj záměr naopak opustil Volkswagen a u osobních automobilů i Mercedes-Benz. Obě společnosti se chtějí soustředit pouze na elektromobily s úložištěm energie v podobě baterií.