Známe české ceny a výbavy Volkswagenu ID.3

6
Známe české ceny a výbavy Volkswagenu ID.3
Fotografie: volkswagen.com
  • Volkswagen uvedl podrobnosti k modelu ID.3 1st, který bude dostupný ve třech výbavových verzích
  • Zákazníci, kteří si pořídí edici 1st, mohou v rámci služby We Charge nabíjet po dobu jednoho roku zdarma
  • Vůz bude k dostání se třemi možnými kapacitami baterie s nabíjecím výkonem až 100 kW

Čím více se blíží datum prvních dodávek Volkswagenu ID.3 zákazníkům, tím více konkrétních informací vypouští Volkswagen do světa. Model ID.3 1st představuje nejžádanější zákaznickou konfiguraci, která se liší nejen drobnými designovými prvky, ale také nabízenou výbavou.

Ti, kteří si pořídili model ze speciální edice ID.3 1st, mohou jako zákazníci služby We Charge, zdarma nabíjet po dobu 1 roku od data registrace, a to až do maximální spotřeby 2 000 kWh nebo ceny 16 000 Kč (600 €). To platí na všech nabíjecích stanicích připojených ke službě We Charge, včetně sítě nabíjecích stanic Ionity.

Výrobce odhaduje, že průměrná dojezdová vzdálenost dle cyklu WLTP se bude pohybovat mezi 230 až 330 km s menší variantou baterie o kapacitě 45 kWh, 300 až 420 km u baterie se střední kapacitou 58 kWh a 390 až 550 km u baterie s největší kapacitou 77 kWh. Baterii bude možno nabíjet výkonem až 100 kW, případně 11 kW střídavým proudem. Varianta 1st nabízí zvýšený výkon a téměř o 2 sekundy kratší akceleraci z 0 na 100 km/h, která zabere 7,3 sekundy.

Model ID.3 1st se bude dodávat ve třech různých konfiguracích se stupňující se výbavou. „ID.3 1st“ mimo jiné nabízí multifunkční vyhřívaný volant v kůži, adaptivní tempomat ACC, asistent pro jízdu v koloně, systém varování před vozidly v mrtvém úhlu a asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu. „1st Plus“ nabídne několik dalších funkcí včetně systému „Keyless access“ s osvětleným prolisem pod madlem, 2 nabíjecí konektory USB-C vzadu a zpětnou kameru. Poslední varianta „ID.3 1st Max“ má vše co předešlé konfigurace a navíc asistent „Travel Assist“, asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“ a systém „Emergency Assist“ , asistent pro změnu jízdního pruhu „Side Assist“ a „Emergency Assist“, masážní funkce, panoramatické střešní okno a bezdrátové nabíjení telefonu.

ID.3 1st Edition, která je dostupná se střední 58kWh baterií ve třech výbavových verzích, se bude prodávat za 999 000 / 1 149 000 / 1 299 000 korun.

Technické parametry Volkswagen ID.3 Tour 77 kWh

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 719 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 125 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,1 kWh / 100 km, dojezd: 542 km
Cena od1 498 900 Kč
Diskuze ke článku
Sch
Tot jsme asi čekali. Ceny verze 1st nejsou nic svetoborného. Chtěl bych znát ceny i jiných velikostí akumulátoru a taky tu základní údajně levnější než Golf.
CarlosEV
no ty kokšo, tak si koupím EVéčko které skoro rok stálo někde venku na mrazu ve vedru bez dobíjení a oni mi daji nabíjení na rok zdarma ... ALE pozor jen do výše €600 ... to je ale hodně zlá pohádka !!!
Igor
"bezdrátové nabíjení" trakční baterie ?? Asi né že? :D :D Mobilu, proč píšete PR články a nejsou tak označeny.
Laco li
No,a když si koupím ten základ za milion a budu si to auto(hlavně baterii) chtít šetřit na 10let,budu tedy nabíjet mezi 20-80%,tak reálný dojezd bude z 230km už jen 140km. A už psali o tom,že servis vám při reklamaci baterie vyjede přesně graf vámi dobíjecích cyklů,a že v záručních podmínkách(asi někde hóóódně hluboko schované) bude psané kolikrát a jak často může mít baterie různé krajní hodnoty,tím asi myslí nabiti pod/nad 20/80% jak dlouho může být v takovém a "makovém" režimu..a pak Vam ten graf ukáží a reklamace bude v háji,nebo max.řádové se bude na ceně nové baterie podílet automobilka. Joo, počítače budou vědět vše

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze