Jednou z námitek proti používání elektromobilu je nižší uživatelský komfort. Proti tomu se rozhodl zakročit Hyundai a vyvinul technologii, o jejíž dokončení se zároveň snaží i několik dalších firem. Ta by měla zautomatizovat připojení elektromobilu k nabíječce tak, aby už vůbec nebyl nutný zásah člověka. Ten tak v ideálním případě bude moci zůstat sedět v autě, odkud vyřídí všechny související náležitosti včetně platby, případně od auta odejít a nechat vše na strojích.
Nabíjecí robot elektromobilů dostal zkratku ACR, umělou inteligenci a je schopen zvládnout veškeré úkony, související se zapojením kabelu do auta. Několik takových Hyundai nainstaloval z demonstračních a testovacích důvodů na parkovišti u mezinárodních letiště Inčchon (Incheon), kde bude sledovat reakce zákazníků a sbírat jejich zpětnou vazbu. Není to poprvé, kdy Hyundai takové roboty nasadil, k vidění jsou už od roku 2024 v areálu Factorial Seongsu v Soulu v rámci iniciativy Budovy přátelské k robotům. Jejich služba v Inčchonu však bude premiérou pro širokou veřejnost, navíc v prostředí, které má nejvyšší mezinárodní bezpečnostní stupeň.
Hyundai není jediný, kdo na podobné technologii pracuje. Obdobné řešení už předvedl Ford či Bosch, čínská společnost NaaS zase vyvinula řešení, v jehož rámci je robot mobilní, přijede k autu a nabije jej z vlastní, interní baterie. Souběžně se pracuje i na indukčním nabíjení, které z principu odstraňuje nutnost jakéhokoliv propojování, avšak to zatím neumí pracovat s tak velkými výkony a navíc je poměrně ztrátové.

