Renault vyvinul ve spolupráci s nezávislou společností Flexis, založenou skupinami Renault Group, Volvo Group a CMA CGM Group novou řadu plně elektrických tunových dodávek. Jejich základem bude skateboardová platforma SDV (Software Defined Vehicle), vyvinutá divizí Renault Ampere. Ta nabízí širokou variabilitu a konektivitu plus rozsáhlou přizpůsobitelnost. Prvním bude nová generace Renaultu Trafic, pojmenovaná E-Tech Electric. Ta se drží s celkovou výškou pod hranicí 1,9 m, aby mohla do podzemních garáží a posunula kola co nejvíce do rohů karoserie, aby lépe využila obestavěný prostor. Důležitým požadavkem byla i manévrovatelnost, Trafic se otočí na stejném průměru, jako malé Clio.
Další dva modely technicky i designově vycházejí z Traficu, liší se ale jejich účel. Renault Goelette E-Tech Electric je určen pro aplikaci nejrůznějších nástaveb z vlastních zdrojů i od třetích stran, případně pro aplikace, pro něž je třeba rám; například jako skříňový přepravník či sklápěčka. A konečně Renault Estafette E-Tech Electric, navržený speciálně pro rozvážkové služby a nejrůznější servisní organizace. Za tím účelem je vysoký 2,6 m, což umožňuje pohodlný pohyb vzpřímené osobě po kabině i ložném prostoru, které jsou propojeny.
Všechny tři modely se začnou v roce 2026 vyrábět v závodě Renault Sandouville a téhož roku by měly dorazit i na trh. Na jejich podrobnější technické specifikace si ještě budeme muset počkat.