😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Renault Espace prošel faceliftem: konec baroka

1
Renault Espace prošel faceliftem: konec baroka
Fotografie: Renault
  • Největší osobní Renault dostal modernější vzhled
  • Designově se sjednotil s ostatními novými modely značky

Už po dvou letech představil Renault lehkou modernizaci svého aktuálního největšího modelu Renault Espace. Tento ve španělské Palencii vyráběný kříženec mezi SUV a MPV zůstává u evropské nabídky jediného pohonu - sériově/paralelního full hybridu E-Tech 200. I nadále lze volit mezi pěti- a sedmimístnou verzí, v nabídce je i řízení zadních kol 4Control Advanced a prosklená, elektrochromaticky zastínitelná střecha Solarbay, největší ve svém segmentu s plochou téměř 2 m2. Ta nyní lépe tepelně izoluje.

Změnami prošla třetina vnějších dílů, výsledkem je modernější vzhled ve stylu nového šéfdesignéra značky Gillese Vidala, který se staví po bok nejnovějších Renaultů s výrazným vzhledem v čele s Meganem, Scenicem a Symbiozem. Změnily se oba konce vozu i nabídka barev, kterou obohatí nový odstín Baltic Blue Grey. Změnil se i světelný podpis, standardem jsou adaptivní LED světlomety, ve vyšších výbavách vystřídané maticovými.


Uvnitř došlo na nový systém kamerového rozpoznání řidiče, který automaticky nastaví příslušný uživatelský profil s příslušnými parametry. Zlepšila se hluková izolace díky laminovanému prosklení a vylepšenému dveřnímu těsnění. Přední sedadla dostala výraznější boční vedení, základní linie Techno novou čalounicí látku, pocházející z 98 % z recyklátu, vrcholná Iconic pak výběr ze dvou barev čalounění - černé Titanium a šedé Light Sand.

O pohon se i nadále stará jediný agregát; full hybrid, fungující v sériovém i paralelním režimu a spojující přeplňovaný tříválec 1,2 l 131 k se dvěma elektromotory; hlavním trakčním 68 k a vedlejším startérgenerátorem 25 k, který startuje spalovací agregát a upravuje otáčky při řazení. Robotizovaná skříň Multimode se 4+2 rychlostními stupni totiž nepoužívá spojku a vůz se vždy rozjíždí na elektromotor. Vylepšený software by měl nyní zajistit hladší řazení.

Technické parametry Renault Espace facelift (2025) E-Tech Full Hybrid 200

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 746 × 1 830 × 1 645 mm, 1 598 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon
Baterie2 kWh
Nabíjení
Spotřeba?, dojezd: 1 146 km
Cena od