V pořadí již pátá generace SEATu Ibiza se bude prodávat také ve verzi TGI, tedy s pohonem na CNG. Podle samotné automobilky má být varianta spalující CNG úspornější stran emisí až o 25 procent.
Už při testu Škody Octavia G-TEC, potažmo Audi A4 g-tron, jsme si vyzkoušeli, že pokud chcete, tak se nákladově dá s autem na CNG jezdit za jednu jedinou korunu na kilometr. SEAT Ibiza jistě nebude výjimkou, možná si povede ještě lépe.
Podle papírových údajů by Ibiza měla jezdit za 75 Kč na sto kilometrů. Pod kapotou pracuje litrový motor o výkonu 90 koní. V útrobách je k dispozici celkem 13 kilogramů CNG a 40 litrů benzinu. Papírově tedy tento „prcek“ zvládne urazit na obě nádrže až 1 194 kilometrů. Reálně by tedy opravdu na tisíc kilometrů mohlo dojít.
Nová Ibiza TGI bude k dispozici ve všech stupních výbavy včetně sportovní výbavové linie FR, jejíž součást tvoří ještě lépe vybavená verze „FR EcoPlus“, která zahrnuje dlouhou řadu exkluzivních prvků výbavy na přání včetně adaptivního tempomatu ACC, předních světlometů LED, systému Full Link, parkovacích senzorů vpředu a vzadu, zadní kamery a informačního a zábavního systému Media System Plus s 8palcovým dotykovým displejem, na němž se zobrazují hodnoty spotřeby obou paliv i ujetá vzdálenost v závislosti na druhu používaného paliva. Displej zobrazuje rovněž informace o kvalitě zemního plynu, spotřebu paliva a zbývající dojezd na obě paliva.
Vnější délka vozu je 4 059 mm, šířka 1 780 mm a výška 1 444 mm. Rozchod kol vpředu je 1 525 mm, vzadu 1 505 mm. Rozvor náprav činí 2 564 mm. Do zavazadelníku naskládáte 262 litrů.
Zdroj: seat-mediacenter.com