Tesla své čtvrtletní výsledky zveřejnila formou audiowebcastu přímo s Elonem Muskem (viz níže), v němž padly i odpovědi na otázky posluchačů. Šéf Tesly se po skončení výčtu aktuálních úspěchů otřel i o světovou ekonomickou situaci, svůj osobní spor kvůli odkupu Twitteru i nové vozy Tesla. Potvrdil start dodávek tahače Semi v prosinci a ohledně Cybertrucku jsme se dozvěděli, že bude vznikat v Texasu po plném náběhu výroby Modelu Y, nikoliv však termín, kdy se tak stane. Došlo i na poprodejní služby. Nejprve v dobrém – tržby za nabíjení v Superchargerech, merchandising a pozáruční servis dosáhly 1,65 miliardy dolaru (41,3 miliardy korun). Ale i ve zlém; kapacita servisní sítě nedrží krok s rostoucími prodeji a zákazníci si začínají stěžovat.
Konkrétně ve třetím čtvrtletí Tesla dokázala vyrobit 365 000 aut, avšak dodat pouze 343 000. Přeplněné zámořské lodě jsou totiž dalším úzkým hrdlem, o kterém se v telekonferenci mluvilo. Tržby dosáhly 18,69 miliardy dolarů (468 miliard korun). A konečně onen čistý zisk – ten zdolal metu 3,33 miliardy dolarů (83,4 miliardy korun), což je meziročně více než dvojnásobný růst. Za stejné období loňského roku totiž Tesle zůstalo v kasičce 1,62 miliardy dolarů (40,6 miliardy korun). Marže se už druhý kvartál po sobě drží na pohádkových 27,9 %, což je hodnota, o které může naprostá většina konkurence jen marně snít.
Ohledně akcií zaznělo, že zisk na jednu akcii ve výši jednoho dolaru překonal očekávání a společnost se se správní radou pokouší dohodnout „významný“ zpětný odkup akcií ve výši pěti až deseti miliard dolarů. S cenami podílů také hýbou neoficiální zprávy o tom, že Musk se chystá na prodej části svých cenných papírů kvůli stále zamotanějšímu sporu o odkup Twitteru. Ten šéf Tesly v odpovědi na jeden z dotazů obhajoval, protože má podle něj „řádově větší dlouhodobý potenciál proti jeho současné hodnotě“.