Jedním z největších benefitů pro majitelé elektromobilů Tesla je rozsáhlá a podle průzkumů také vysoce spolehlivá síť nabíječek Supercharger. Zatímco domovské Spojené státy pokrývají tak hustě, že bez problémů stačí pokrývat veškeré nabíjecí potřeby teslistů, v Evropě je situace trochu jiná. V první řadě tu místo proprietárního konektoru NACS Tesly používají lokální standard CCS, v té druhé pak na trhu působí řada dalších operátorů, kteří rychle budují síť vysoce kvalitních a ultrarychlých stojanů. Tesla Supercharger zkrátka na starém kontinentu nemá zdaleka tak výhradní postavení jako v USA, navíc je tu konkurence na kvalitativně mnohem vyšší úrovni. Nelze rovněž přehlédnout, že ve střední a východní Evropě zatím není pokrytí Superchargery ani zdaleka ideální. Nicméně i v USA se podobný krok zvažuje a už nyní tam Tesla nabízí adaptér z NACS na CCS.
To všechno přimělo vedení Tesly, aby změnilo svůj letitý odmítavý postoj k nabíječkám třetích stran. Aktuálně už totiž podle něj mohou být pro řidiče Tesel přínosem, protože již vesměs plní podobné kvalitativní nároky, jaké jsou kladeny na Superchargery. V palubní navigaci Tesel se tedy objevila horká novinka; v nabídce dobíjecích stanic se historicky poprvé vedle Superchargerů objevují i stanice jiných poskytovatelů. Musejí ovšem plnit přesně daná kritéria, aby byly do Muskova seznamu zařazeny, a udržet se v určitých kvalitativních standardech, jinak budou opět odstraněny.
Tesla zveřejnila podrobné podmínky pro zařazení do vlastního ekosystému. Nabíječka, která aspiruje, musí po 60 dní udržovat dostupnost přes 90 %, nabízet aspoň jeden kompatibilní konektor a poskytnout své služby minimálně jedné Tesle za čtyři dni. Kvalitativní standardy jsou nadále sledovány a ze seznamu vypadne nabíječka, která během 14 dnů nevykáže ani jedno nabití vozu Tesla a její dostupnost klesne pod 70 %.