Mnoho automobilek již někdy zažilo situaci, kdy muselo oznámit svolávací akci a stáhnout do servisu desítky tisíc kusů vozidel. Jenže doba se mění a například americká Tesla na to jde zcela po svém. Její modely totiž využívají OTA aktualizace a není tajemstvím, že vozy Tesla jsou počítači na čtyřech kolech. Možná proto se až nyní dozvídáme o svolávací akci, která se týkala 376 241 vozidel typu Model Y a Model 3. Těm mohl během řízení v nízkých rychlostech vypovědět službu posilovač řízení. O jeho selhání se postaral kolaps obvodové desky u posilovače, kdy se deska přetížila otáčením volantu například při parkování. To mohlo následně způsobit výpadek řízení při další jízdě, což by znamenalo teoretické nebezpečí pro posádku. Nyní ale Tesla oznámila, že vše opravila na dálku a nikdo z majitelů nemusí mít obavy.
Tento případ ale ukazuje jednu zajímavou věc, která začíná platit i pro další automobilky. Nejen Tesla si totiž začíná zvykat na to, že do prodeje pošle vůz, který je sice nabitý technologiemi, ale současně není dostatečně otestován. Díky tomu na chyby přicházejí koneční uživatelé, kteří buď s vozem musí zpět do servisu, a nebo vyčkávají, až se OTA stáhne a vše na místě opraví. Například uvedený problém s posilovačem řízení řešilo se servisními středisky Tesly v USA celkem 3 012 uživatelů. Navíc, tohle není poprvé, co Tesla řešila problém s posilovačem řízení. Před několika lety musel výrobce přehrát software posilovače u Modelu X a Modelu Y, protože systém mohl způsobit problémy poté, co řidič vozu přejel ostřejší výmol nebo jel po hrbolatém typu silnice.