Slovenské elektrické dodávky se budou vyrábět v Británii. Voltia podepsala smlouvu

Slovenské elektrické dodávky se budou vyrábět v Británii. Voltia podepsala smlouvu
  • Výroba začne v těchto dnech s kapacitou 10 vozidel týdně
  • Společnost Bevan Group bude výhradním partnerem pro Britské ostrovy

Voltia podepsala smlouvu o výrobě a distribuci svých elektro vozidel Nissan e-NV200 s novým výrobcem ve Velké Británii. Jedná se o Bevan Group, společnost, jež patří mezi tři klíčové firmy v zemi, které se specializují na přestavbu užitkových aut. Firma se stane jejím výhradním partnerem pro Britské ostrovy. Voltia dodávky se tak nyní budou vyrábět již ve třech zemích – na Slovensku, ve Francii a nejnověji ve Velké Británii, v jednom ze závodů firmy ve Wednesbury, hrabství West Midlands. Produkce by měla začít koncem ledna s kapacitou 10 vozidel týdně.

Společnost Bevan Group, která vyrobí týdně ve svých závodech ve Wednedbury, Halesowen a Oldbury více než 60 karosérií užitkových vozidel, bude na základě licence moci vyrábět a prodávat slovenské elektro dodávky s nulovými emisemi na území Velké Británie a Irska. Juraj Ulehla, výkonný ředitel značky Voltia: „Těší mě, že budeme spolupracovat s Bevan Group. Vybrali jsme si jej z řady potenciálních obchodních partnerů ve Velké Británii především díky jeho pověsti a silnému postavení v oboru.“

Rozhodnutí jedné z nejvýznamnějších britských firem v odvětví vstoupit do rychle se rozvíjející oblasti elektromobility je pro společnost dobrou zprávou. Zmíněná zhruba 2tunová, plně naložená verze Nissan e-NV200 je ideální pro doručování zásilek tzv. poslední míle ve městech, která stále více přistupují k zavádění bezemisních zón a zákazu vjezdu do centra vozidlům znečišťujícím životní prostředí. „Lokální výroba a distribuce Voltia e-dodávek bude nejen šetrnější, ale povede i ke snižování emisí v britských městech. Partnerství navíc umožní zvládnout výrobní proces dodávek na britský trh a to i po Brexitu. Jedná se tedy o situaci výhodnou pro obě strany,“ dodává Ulehla.

Je to pro nás obrovská obchodní příležitost,“ vysvětluje Anthony Bevan, generální ředitel a zakladatel Bevan Group. „Konverzi Voltia považuji za vynikající produkt, který v sobě kombinuje ekologii plně elektrického pohonu s nulovými emisemi a špičkovou produktivitu s objemem 8 metrů krychlových,“ doplňuje Bevan. Skutečnost, že se řidič může v zadní části dodávky postavit, nabízí zjevné výhody, i co se týká zdraví a bezpečnosti. Navíc 200kilometrový dojezd zdaleka překračuje požadavky většiny zákazníků působících v sektoru last-mile delivery. „Díky těmto atributům odhadujeme, že bude dodávka atraktivní zejména pro řemeslníky, jako jsou instalatéři, elektrikáři a tesaři, kteří pracují ve městech,“ odhaduje Bevan.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze