První zákazník z ČR si převzal Mustang Mach-E. V garáži má i klasický Mustang

2
První zákazník z ČR si převzal Mustang Mach-E. V garáži má i klasický Mustang
Fotografie: Ford
  • Ford zahájil dodávky nového modelu Mustang Mach-E zákazníkům v České republice
  • První majitel si svůj nový Mustang Mach-E převzal u autorizovaného prodejce AUTO IN v Pardubicích
  • Zákazník zvolil model s baterií o kapacitě 98,7 kWh, který na jedno nabití ujede až 610 kilometrů

Ford již zahájil dodávky netrpělivě očekávaného nového modelu Mustang Mach-E zákazníkům v České republice. Historicky první český majitel tohoto inovativního elektrického SUV, pan Jaroslav Šnábl, si svůj nový vůz v černém odstínu Shadow převzal u autorizovaného prodejce AUTO IN v Pardubicích.

Jak jezdí první čistokrevný elektromobil značky Ford, který navíc nese značku Mustang? – První jízdní dojmy

Pan Jaroslav se označuje za příznivce elektromobility, několik vozů s tímto typem pohonu již vlastnil. „Mustang Mach-E mě zaujal designem, vynikajícími parametry hnací soustavy, mimo jiné dojezdem na jedno nabití, stejně jako nejmodernějšími technologiemi,“ vysvětlil. Usednutí za volant ozdobený ikonickém emblémem divokého koně pro něj však nebude novinkou. „Vlastním také klasický benzínový Mustang a těším se, že budu moci osobně porovnat minulost této legendární modelové řady s její budoucností,“ dodal.

Ford Mustang Mach-E

Libor Beneš, Country Manager značky Ford pro Českou republiku, řekl: „Mám radost, že prvním českým majitelem modelu Mustang Mach-E se stal právě zákazník, u kterého se vztah k elektromobilitě setkává s náklonností k Mustangu jako takovému. Může se tak na vlastní kůži přesvědčit, že zážitkem z jízdy dělá Mustang Mach-E svému rodovému jménu čest.“ Za společnost AUTO IN se slavnostního předání vozu zúčastnil její obchodní ředitel Josef Boháč. „Společnost AUTO IN se elektromobilitě věnuje dlouhodobě, proto jsme velmi rádi, že máme tu čest předat našemu zákazníkovi první Ford Mustang Mach-E v České republice,“ uvedl.

Mustang Mach-E kombinuje kultovní estetické detaily Mustangu s praktickou karoserií pětidveřového SUV a kultivovaností čistě elektrického pohonu. V provedení s pohonem zadních kol a zvětšenou baterií, pro které se rozhodl i první český majitel, nabízí homologovaný dojezd až 610 kilometrů dle metodiky WLTP. K dispozici je také s pohonem všech kol. Vůz se učí návykům a preferencím řidiče, při plánování tras dokáže zohlednit potřebné zastávky na nabíjení a prostřednictvím bezdrátových aktualizací na dálku se bude v průběhu času dále zdokonalovat.

Ford Mustang Mach-E RWD SR

Rozměry4 713 × 1 881 × 1 625 mm, 2 047 kg
Výkon198 kW
Baterie75,7 kWh, CCS Combo, Mennekes
Dojezd (WLTP)440 km
Diskuze ke článku
Alex Ander
Alex Ander
Hodne povedeny design zvenci i zevnitr. Technologicky ma nekolik neprijemnych mouch. Nerad bych timto kazil prodejnost vozu, ale potencialnim zajemcum bych doporucil shlednout rozbory auta od Munro, k dohledani na YouTube. Nejvic pochybnisti je kolem velmi komplikovanemu systemu chlazeni baterii, kterou nakonec uznal i sam vyrobce a slibil napravu v druhe verzi pro rok 2022.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze