Design nového Cybetrucku je určitě jednou z jeho nejzajímavějších vlastností. Každý si samozřejmě udělá vlastní názor, ale co si Elon Musk dobře uvědomuje, je, že na trhu pickupů jde hlavně o funkčnost a spolehlivost. Zvláště pak v USA, kde je tento typ automobilů více než oblíbený. Proto samotné tělo skrývá více designových a užitkových vlastností, než se může zdát. Americký deník Motor Trend se rozhodl na vlastnosti šasi podívat trošku blíže a vysvětluje některé designové kroky Tesly.
Jedna ze zajímavostí Cybertrucku je určitě jeho tvar těla a samotná konstrukce vozu. Tělo je tvořeno z 3 mm tlusté, nebarvené, nerezové oceli, a to s sebou přináší první výhodu, auto se tak vyhne jednomu celému produkčnímu procesu, konkrétně nanášení laku. Tím pádem nebude potřeba zapojovat velké stroje a ušetří se značná část nákladů. Není ale vše pozitivní. Cybertruck nejspíše bude trochu trpět v aerodynamice oproti jeho kolegům ze stáje. Nejvíce kvůli jeho „krabicovému“ designu. Ten ale má své odůvodnění, jímž je je tažná síla, jelikož se jedná o unibody design a ne klasický body-on-frame.
To znamená, že Cybertruck je tvořený z jednoho kusu oceli, přitom klasické pickupy se skládají ze dvou částí – rámu a těla. V praxi to vypadá následovně. Klasický pickup funguje tak, že mu jeho dvě části a hlavně rám umožní více pohybu a flexibility při tažení, kdežto u jednolité konstrukce je tlak vyvíjen na celou plochu těla, takže je potřeba ji více vyztužit, proto si můžete všimnout z boční strany dlouhého propojení mezi zadní částí auta a střechou nad kabinou. Klasická auta mají tělo z několika vrstev tenkých panelů hliníku/oceli, které nemusí být extrémně silné. Tím, že Cybertruck je jen jeden kus, je jednodušší ho vyrobit a nabídne vysokou odolnost proti poškození. Samozřejmě to bude chtít úpravu strojů, protože ty doteď byly zvyklé pracovat pouze s tenkými kusy kovu.
Někteří lidé si myslí, že Cybertruck je designová noční můra, ale pokud se nad ním zamyslíme jako nad užitkovým vozem, některé jeho prvky přece jenom začnou dávat větší smysl. Díky jednolité konstrukci bude auto odolnější a zároveň levnější na výrobu, takže to je také jedna z variant, jak se Tesla dostala s cenou pod 40 000 dolarů (cca 922 000 Kč).