Tesla Cybertruck sice nabízí možnost využívat v silnější verzi pohon všech čtyř kol, ale dosud její výkony v drsném terénu nestály za nic. Nebylo tak výjimkou, že vůz musel tahat někdo další a nepomohly ani terénní pneumatiky. Jenže to se brzy změní, alespoň to tvrdí sama Tesla. Ta si totiž připravila velkou porci vylepšení, která se budou ukrývat pod názvem „Offroadový balíček“, jak píše insideevs.de. Každý exemplář, který má vícemotorový pohon, se díky novému paketu stane schopnějším při průjezdu blátem, sněhem či na kamení. Pohonné ústrojí má nyní díky novému naladění výrazně zlepšit ovladatelnost vozu, čemuž pomohou virtuální uzávěrky diferenciálu vpředu a vzadu. Na něco takového mnozí zájemci o Cybertruck čekali od samotného uvedení.
Novinkou je taktéž systém Trail Assist, jenž usnadňuje jízdu nízkou rychlostí na nerovném povrchu a současně umožňuje řidiči lépe se soustředit na řízení. Podstatným prvkem, který zlepší jízdu v drsném prostředí, je jízdní režim Baja. Ten zlepšuje vyvážení vozu a ovladatelnost ve chvíli, kdy řidič nastaví stabilizační systém na minimum. Součástí aktualizace je i nová kalibrace adaptivního podvozku, který by měl nově lépe zvážit vůz a podle toho upravit světlou výšku. Poslední novinkou je režim CyberTent. Ten upravuje odpružení tak, aby se vůz při zaparkování na nerovném povrchu zpět vyrovnal. To pomůže například v situaci, kdy Cybertruck poslouží k přespání a posádka v něm se bude chtít vyspat bez toho, aniž by padala na jednu stranu. Tento režim zajišťuje i to, že elektrické zásuvky zůstanou po celou dobu zapnuté.
Technické parametry Tesla Cybertruck Cyberbeast
Kompletní specifikaceKonstrukce | pick-up, 5 683 × 2 200 × 1 791 mm, 3 104 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 630 kW, 857 koní, točivý moment: 1 390 Nm |
Baterie | 123 kWh (120 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 515 km |
Cena od | 2 611 636 Kč |