Přední kufr Tesly Cybertruck dokáže naporcovat zeleninu. Jak by asi dopadla ruka?

8
Přední kufr Tesly Cybertruck dokáže naporcovat zeleninu. Jak by asi dopadla ruka?
Fotografie: Tesla
  • Víko předního a zadního kufru postrádá bezpečnostní pojistku
  • Na nebezpečí nepřímo upozorňuje sám výrobce
  • Síla sevření dokáže přeseknout mrkev nebo balení párků

S příchodem Tesly Cybertruck se objevují zprávy o jejím dojezdu, hospodárnosti a nově se objevilo video, které pojednává o bezpečnosti zadního víka, dále předního kufru a dveří. YouTube kanál Out of Spec Reviews vyzkoušel, co se stane, když se do jednotlivých míst dostane věc podobná lidským prstům. Tak třeba těsně před dovřením zadního kufru se jeho hrana měla tu čest seznámit s balením párků nebo tlustší mrkví. A jak to dopadlo? Mnozí tuší, že výsledky nejsou pro Teslu příliš lichotivé. Zatímco třeba konkurenční Rivian R1T disponuje dostatečně intuitivní bezpečnostní pojistkou, Cybertruck si zahrál na gilotinu a veškeré potraviny doslova rozkrájel.

Tím ale test nekončí. Zkouškou dále prošel frunk, který taktéž u Cybertrucku může posloužit jako improvizovaný nůž. Totéž platí o bočních dveřích, kde po jejich zavření „zmizely“ zmrzlé párky až nečekaně snadno. Skoro by se dalo říci, že přiložené video není pro slabší povahy, protože pohled na zdevastované potraviny jasně dokazuje, co by se stalo, kdyby do dveří dalo ruce malé dítě. Obě víka kufrů u Tesly postrádají sebemenší bezpečnostní pojistku, což může být velký problém. Otázkou je, co s tím Tesla udělá, jelikož zájem o Cybertruck je od jeho představení enormní a spousta zájemců má děti. V návodu k užívání pak sice Tesla doporučuje, aby se posádka před zavřením dveří a kufru ujistila, že všechny předměty jsou mimo tyto oblasti, ale to se nám zdá jako velmi slabé řešení.

Technické parametry Tesla Cybertruck Cyberbeast

Kompletní specifikace
Konstrukcepick-up, 5 683 × 2 200 × 1 791 mm, 3 104 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon630 kW, 857 koní, točivý moment: 1 390 Nm
Baterie123 kWh (120 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 515 km
Cena od2 611 636 Kč
Diskuze ke článku
Martin
Martin
Naposledy upraveno: 29. 1. 11:20
Tohle dělá každé špatně udělané auto. Nevím proč to někdo ještě řeší na nejošklivějším autě dnešní doby.
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Rozpačitý výsledek očekávám, bohužel, také od Tesly "2", tedy pracovně sekvoje, jak je vůz nazvaný. To tlakové lití, které zná průmysl mnoho let, ale nikdy žádnou automobilku nenapadlo z toho dělat větší díly kvůli NEopravitelnosti. Patrně Tesla není názoru, že opravitelnost vozu je důležitá hodnota. Tesly budou dost možná jako Alfy Romeo. Auto, které hned po koupii ztratí velkou část ceny a v bazerech se musí podbízet leda cenou, protože nikdo nevěří jejich kvalitě.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze