Značka Peugeot se rozhodla zdůraznit nový významný milník své historie, kterým je od roku 2019 zavádění verzí vybavených elektromotory pro všechny modely. Proto přichází s novým sloganem: Motion & e-Motion. Elektrifikace se rovněž dotkne i sochy lva, která se na ženevském autosalonu rozsvítí.
Slogan Motion & Emotion byl představen v roce 2010 k oslavě 200. výročí založení značky. Připomíná postoj značky Peugeot k novým výzvám automobilového odvětví a novým řešením mobility jak z hlediska produktů, tak služeb. Nese v sobě onu alchymii mezi prací inženýrů a designérů, která značku charakterizuje již od roku 1810. Je vyjádřením myšlenky, že pro Peugeot jsou emoce za volantem vždy velmi důležité.
Připojení písmene „e“ jako „elektrický“ se zelenomodrými dichroickými odlesky symbolizuje přechod k novým zdrojům energie. Podpis Motion & e-Motion se již objevil v komunikačních kampaních ke koncepčnímu vozu Peugeot e-Legend a k technologii Plug-in Hybrid, která se na konci roku představila u vozů Peugeot 3008, 508 a 508 SW. Po ženevském autosalonu 2019 se tento nový slogan začne používat ve všech zemích a ve všech materiálech značky.
Také velvyslanec značky Peugeot se mění, aby tento nový významný mezník v historii značky podpořil. Monumentální lev, jehož sochu vytvořili designéři studia Peugeot Design Lab u příležitosti oslav 160 let loga Peugeot, symbolizuje hrdost, sílu a excelentnost značky. Byl představen na stánku Peugeot na ženevském autosalonu v roce 2018. V roce 2019 lev ožívá díky hře zelených a modrých světel a odrazů na svém hladkém propracovaném povrchu. Značka vstupuje do epochy energetické transformace a elektrifikace jejího symbolu je toho dalším důkazem.
Peugeot se s tímto novým sloganem i po 208 letech historie dál vyvíjí: potěšení za volantem a emoce jsou pro značku klíčové i při moderním elektrifikovaném řízení.