Peugeot na domácí půdě odhalil hybridní rodinu. Modelu 508 to moc sluší

aktualizováno o fotografie z Paříže
Peugeot na domácí půdě odhalil hybridní rodinu. Modelu 508 to moc sluší
  • Peugeot zařadí do nabídky plug-in hybridní pohon pro model 3008, 508 a 508 SW
  • Všechny modely s elektrifikovaným pohonem dorazí na podzim příštího roku

Aktualizováno 3. 10. 2018 11:30

Peugeot se s informací, že příští rok dorazí hned tří elektrifikované modely, pochlubil už před samotným autosalonem v Paříži. Všechny modely, ať už Peugeot 508, 508 SW nebo 3008 dorazí na trh příští rok. I tak jsme se na ně mohli na autosalonu v Paříži podívat už nyní. V bíle barvě to například Peugeotu 508 nesluší tolik jako v případě laku červeného, ale jde o velmi individuální záležitost.

Původní informace z 24. 9. 2017

Budete si muset v rozmezí jednoho roku koupit nové auto a rádi byste plug-in hybridní pohon? Možná vás potěší automobilka Peugeot, která právě tento typ pohonu doplní do stávající nabídky. O elektrifikovaný pohon se rozšíří motorová paleta modelů 508, 508 SW a Peugeotu 3008. Všechny modely dorazí na podzim roku 2019.

Peugeot plug-in hybrid

„Naše motory Plug-in Hybrid jsou plně v souladu s hodnotami naší značky: posilují náš slib intenzivnějšího smyslového zážitku. S touto novou nabídkou není nic jednoduššího: zákazníci budou mít možnost volby motoru podle toho, jak vůz hodlají používat!“ říká Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

Plug-in hybridní pohon v případě Peugeot 3008 se bude skládat z motoru Motor 1.6 PureTech, který byl upraven tak, že k sobě přibral startovací alternátor a specifický panel chlazení. Jeho výkon je 180 koní, respektive 200 koní v případě pohonu všech kol. Motor PureTech je spojen s novou osmistupňovou automatickou převodovkou. S tou je také spojen elektromotor s výkonem 110 koní umístěný na přední nápravě. U verzí Hybrid4 (pohon všech kol) je zadní víceramenná náprava opatřena měničem, elektromotorem o výkonu 110 koní a redukční převodovkou, aby bylo možné pohánět všechna čtyři kola. Její zabudování nemá žádný dopad na prostornost kabiny. Vlajková loď, Peugeot 508, dostane do vínku kombinovaný výkon 225 koní.

300V baterie lithium-iontového typu je u obou verzí (Hybrid a Hybrid4) umístěna pod druhou řadou sedadel. Baterie má kapacitu 11,8 KWh (pohon předních kol) a 13,2 KWh (pohon všech kol), což odpovídá úrovni nejlepších baterií na trhu. Díky této kapacitě je vůz schopen ve 100% elektrickém režimu ujet 50 kilometrů dle WLTP. K dispozici bude hned několik režimů: čistě elektrický označovaný jako Zero Emission a dále Sport, Hybrid a Comfort.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze