Společnost Honda představila zcela nový model Jazz poprvé standardně vybavený hybridní technologií. Z čeho přesně se však hybridní pohonná jednotka bude skládat, nevíme. Nejvíce se spekuluje o motoru i-VTEC s přímým vstřikováním a objemem 1.5 litru. Honda se už v minulosti vyjádřila, že v roce 2022 chce v Evropě prodávat všechny modely s hybridní pohonnou jednotkou. Model Jazz nové generace bude prvním vozem v evropské nabídce Hondy, který bude nést označení „e:HEV“. Toto je první příklad použití označení „e:Technology“ společnosti Honda, které se objeví u všech budoucích elektrifikovaných vozů této značky.
Dalším modelem řady Jazz je nová verze „Crosstar“. Crosstar má zvýšenou světlou výšku, přepracovaný design, ale také voděodolné čalounění a integrované střešní ližiny. Díky novým konstrukčním technologiím má přední sloupek poloviční šířku oproti předchozímu modelu, což zlepšuje výhled vpřed. Design předního sloupku je umožněn výrazně zlepšenou torzní tuhostí a novými konstrukčními technologiemi, které přenášejí síly při nárazu směrem k velkým bočním okénkům a sloupkům dveří.
Honda zapracovala také na konektivitě. Infotainment nabízí mimo jiné Wi-Fi hotspot či systémy, jako je Apple CarPlay a Android Auto. Vůbec premiérově v modelu Jazz je k dispozici bezdrátové nabíjení. Jazz má nový aktualizovaný balíček Honda Sesnsing, který byl rozšířený o novou kameru s širším záběrem, jenž nahrazuje předchozí technologii v podobě kamery a radaru. Nechybí ani nouzové brzdění a přepracovaný adaptivní tempomat, který čerpá data právě z nových kamer, či hlídání jízdního pruhu.
Zahájení prodeje modelu Honda Jazz nové generace na evropských trzích se plánuje na polovinu roku 2020.