Čtvrtá generace Mitsubishi Outlander se podržela osvědčených výhod předchůdců a dále nabízí sedm míst a dostatek prostoru ve střízlivém balení za solidní ceny. A především pokračuje s veleúspěšným konceptem plug-in hybridu, jehož byla automobilka už v roce 2013 průkopníkem a který svými ohromující úspěchy zvrátil mj. rozhodnutí automobilky stáhnout se z Evropy. Vznikla ovšem, jako vůbec první model značky, čerstvě včleněné do skupiny Renault-Nissan-Mitsubishi, na koncernové technice, konkrétně na platformě CMF-CD. Plug-in hybridní techniku, která bude v Evropě nabízena jako jediný pohon, si ovšem zachovala svou vlastní, včetně původního motoru 2.4 MIVEC.
Dojde rovnou na jeho druhou generaci, která si výrazně polepší ve všech důležitých parametrech. Dostane větší baterii 20 kWh brutto, výkonnější AC motory s permanentními magnety a především zcela novou, integrovanou pohonnou jednotku zadní nápravy, která konečně umožní nabídnout i verzi PHEV se sedmi místy. Evropa se novinky dočká koncem letošního roku, poté, co se 1. října oficiálně představí modernizovaná verze. Ceny ani definitivní technické údaje zatím neznáme, avšak zřejmě se nebudou příliš lišit od japonské verze, prodávané již tři roky. Ta používá zmíněný spalovací motor o výkonu 170 k, dva elektromotory s výkony 115 a 136 k a ujede čistě na elektřinu 86 km. Blýská se mj. DC nabíjením 22 kW a rozhraním V2H/V2L až 10 kW.