První dojmy z nového Outlanderu PHEV od Mitsubishi

3
První dojmy z nového Outlanderu PHEV od Mitsubishi
Fotografie: Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV se vrací na české silnice s ambicí navázat na úspěch předchozí generace, která kralovala evropským prodejům plug-in hybridů. Jak se mu to zatím daří?

Auto připravené na všechno

Pod kapotou kombinuje benzinový dvoulitr se dvěma elektromotory, které dohromady dávají 306 koní. Díky pohonu všech kol S-AWC působí auto jistě a stabilně – a to i ve chvílích, kdy asfalt končí. Přidanou hodnotou je rychlá akcelerace a možnost vyrazit s autem i tam, kam byste se s jiným modelem neodvážili – třeba na zasněženou horskou silnici nebo na lesní cestu.

Mitsubishi Outlander PHEV 2024

Až 113 kilometrů v tichu

Hlavní hvězdou Outlanderu PHEV je ale plug-in hybridní pohon. V praxi to znamená, že čistě na elektřinu zvládne vůz až 113 kilometrů, což je v segmentu SUV 4x4 nadstandard. Do města nebo na každodenní dojíždění tak často vůbec nebude potřeba benzín. A když se rozhodnete vyrazit na dovolenou, kombinovaný dojezd až 834 kilometrů vám zajistí dostatek svobody při cestování.

Mitsubishi Outlander PHEV 2024

Filozofie omotenashi na kolech

Jakmile usednete za volant, okamžitě pocítíte, co Mitsubishi myslí tím, když říká, že staví na japonské filozofii omotenashi, tedy pohostinnosti a pohodlí. Vyhřívaná a masážní sedadla s kvalitním prošíváním, odvětrávání i prémiový audiosystém Yamaha přispívají k pocitu, že výrobcům nejde jen o techniku, ale i o vás a vaše pohodlí.

Mitsubishi Outlander PHEV 2024

Infotainment s plovoucím displejem je přehledný a elegantní, digitální přístrojový štít nabízí všechny důležité informace na dosah pohledu. A objem kufru? V základním uspořádání 495 litrů, po sklopení sedadel až 1 422 litrů – ideální na větší nákup i rodinný víkend.

Bezpečnost bez kompromisů

Co se týče bezpečnosti, Outlander PHEV přináší pocit jistoty. Adaptivní LED světlomety, asistent pro zmírnění čelní kolize (FCM), sledování slepých úhlů nebo systém varování před únavou řidiče – to vše se postará o to, aby byla každá vaše cesta co nejbezpečnější. Navíc je tu osmiletá záruka, která potvrzuje důvěru značky v kvalitu a spolehlivost vozu.

Chytré detaily, které potěší

Praktickým bonusem je režim V2L. Díky němu lze z baterie napájet třeba kávovar při kempování nebo notebook při práci v přírodě. Sedm jízdních režimů pak zajistí, že ať už jedete po městě, po dálnici nebo po šotolině, auto se přizpůsobí vaší náladě i podmínkám.

Mitsubishi Outlander PHEV 2024

Zájem v Česku roste!

Od letošního dubna už nový Outlander PHEV jezdí po českých silnicích a zájem o něj je vysoký. Cílem Mitsubishi je prodat na místním trhu přes 300 vozů, což je vzhledem k aktuálním objednávkám rozhodně splnitelné.

Jeho první majitelé dle recenzí oceňují nejen úsporný provoz, ale i to, že plug-in hybrid nabízí komfort a výbavu, kterou byste čekali spíš u prémiových značek.

Pro koho je ideální?

Nový Outlander PHEV cílí na ty, kteří chtějí SUV s maximální všestranností – auto, které umí být tiché a úsporné ve městě, ale i odvážné a jisté na delších cestách. Nový model spojuje výhody elektromobilu a klasického SUV, přidává kvalitní interiér a technologie, které usnadní každodenní život. Zkrátka, je to auto pro všechny, kteří hledají SUV bez kompromisů!

Na kolik vás vyjde?

Vstupní cena Outlanderu na českém trhu začíná na částce 1 287 950 Kč vč. DPH za výbavu Inform. K dispozici jsou i vyšší výbavy Invite, Intense, Instyle a Instyle+, které přinášejí bohatší výbavu včetně koženého čalounění, prémiového audiosystému od značky Yamaha, 20” kol a dalších prvků.

Mitsubishi Outlander PHEV 2024

Shrnutí? Zcela jedinečné auto ve všech směrech!

Nový Mitsubishi Outlander PHEV je jedním z nejpřesvědčivějších plug-in hybridních SUV ve své třídě. Nabízí moderní techniku, reálně využitelný elektrický dojezd, komfortní interiér a funkční pohon všech kol. Není to ani extravagance, ani nudný kompromis – je to poctivé, ale zároveň stylové rodinné SUV, které si poradí jak s městem, tak s dálnicí a lesní cestou. A přitom vás nebude nutit denně tankovat.

Diskuze ke článku
Josef Šorna
Josef Šorna
Tohle už je ten přejmenovaný Renault?
den
den
Hm... rijnovy clanek v autoreview cz uvadi el. doejzd 86 km (WLTP), kombinovany 844 km. Baterky 22.7kWh.

Tady o baterce nic, el dojezd 113km, kombinovany 834km. Podle fotek vypada na stejne auto.
Podle jake normy 113km?

Celkove fakt zbytecny auto - zere hodne pres 20kWh/100km, a jeste k tomu skoro litr benzinu!
Take ctu o bezpecnostnim systemu nouzoveho udrzovani v pruhu - pisou ze pouziva brzdy vlevo vpravo pro korekci. Jako proc? To prece ma moturek ve volantu jako ostatni auta? V zaklade ma prece automaticke udrzovani v pruhu, ta ten moturek tam je. Fakt divne inovace :-)

A neni 7 jizdnich rezimu malo? :-)) To je fakt pro lidi co radi mackaji tlacitka a toci kolecka pred jizdou :-)

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze