MG přiveze na e-Salon očekávané elektrické kombi

e-Salon 2023
4
MG přiveze na e-Salon očekávané elektrické kombi
Fotografie: M motors CZ
  • Čínsko-britská automobilka MG chystá dvě české premiéry
  • Nejvíce je očekáváno dostupné elektrické kombi MG5

Výstava e-Salon 2023 začne na pražském letňanském výstavišti ve čtvrtek 9. 11. a vzhledem k rostoucí prestiži této výstavy tam chystá několik automobilek domácí premiéry. Jednou z nich je i MG, které se na českém trhu díky atraktivnímu poměru ceny a hodnoty uchytilo nadmíru dobře. Do Letňan přiveze český importér značky nejočekávanější novinku; plně elektrické kombi MG5, které je v tuto chvíli již v prodeji, avšak výstavní debut absolvuje právě v Letňanech. Šanci prohlédnout si vůbec první čistě elektrické kombi evropského trhu tak budete mít i vy.

Druhou, méně spektakulární novinkou, bude crossover MG ZS EV, který v lokalizované podobě čeští zájemci spatří na výstavišti vůbec poprvé. Podle Marka Vodičky z M Motors CZ/SK se novinka začne prodávat hned zkraje příštího roku, následovaná bude výkonným modelem MG4 XPower.

Technické parametry MG 5 Long Range

Kompletní specifikace
Konstrukcekombi, 4 600 × 1 818 × 1 521 mm, 1 562 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon115 kW, 156 koní, točivý moment: 280 Nm
Baterie61,1 kWh (57 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 87 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,5 kWh / 100 km, dojezd: 400 km
Cena od999 940 Kč
Diskuze ke článku
Denys Khanzhyiev
Denys Khanzhyiev
Naposledy upraveno: 7. 11. 2023 12:38
Uz bylo v minulem roce. Ani technika ani cena nejsou zajmave.

Nenapsali jste ze to startuje na 890000Kc, za 50kWh baterku.

To by jeste takz jakz slo ale zase v porovnani se skladovkou TMY za 1,097 milionu kc, kterych je plne travniky v Cestlicich, ta vetsi varianta MG 5 za 1 milion vubec nedava smysl. Rozdil jen 100 tisic v penezich ale v technice rozdil obrovsky. Cena oboji variant MG5 musi byt nekde o 100 tisic niz, pak to bude odpovidat. Kdo nema 100 tisic navic - podivat se na cerstve ojetiny TMY RWD.
Nevidim kam ta MG5 na trhu s takovou cenou vleze.

Kouknul jsem na cerstve ojetiny MG5 a za vetsi variantu oni chteji take kolem 1 milionu. Fakt nechapu - kupuje to nekdo za tu cenu? Mne to pripada mrtvy. Varianta s mensi baterkou zacina pod 700 tisic za ojetinu do 10kkm - to uz be sedelo.
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Na to auto jsem se celkem těšil, ale na to, že je to kombik, teda spíše kombicek, tak praktičnost nic moc. Sklápění sedaček, tažné co uveze max dvě kola, prostor žádný zázrak. Jako vyhoda je V2L a možnost LFP baterie. Prostě taková divná kombinace , která bohužel cenou nedává moc smysl :( ale každý nějak začínal a s ohledem jak se Čína rychle přizpůsobuje z toho bude klidně za dva roky slušný kombik hodný dnešní doby.
Petr David
Petr David
V Anglii mě vezlo na jako taxík a z pohledu pasažéra nic moc z pohledu kvality. A z pohledu řidiče asi taky ne. Tachometr analogový (to by ani nevadilo), cejchovaný do 260 km/h (proč?) navíc jen zhruba půlkruhový. Takže jsem měl pocit, že je rozbitý a nic neukazuje, protože ručička při rychlosti kolem 30 mph (50 km/h) jen tak vlála dole.
Petr Jahoda
Petr Jahoda
Malý výkon motoru, malá kapacita aku. Proč by měl člověk kupovat zrovna toto vozidlo, to tedy nechápu. Snad jen že chce kombi. Raději Volvo Xc 30 nebo ix1 ta mego, případně Teslu Y.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze