MG5 Electric vstupuje na český trh. Známe jeho ceny a specifikace

5
MG5 Electric vstupuje na český trh. Známe jeho ceny a specifikace
Fotografie: Martin Pultzner, fDrive.cz
  • K dispozici jsou dvě varianty s odlišným dojezdem a výkonem
  • Základní cena pro český trh činí 889 940 Kč
  • Připlatit lze za náhradní kolo nebo střešní nosiče

MG5 Electric je jedním z nejočekávanějších elektromobilů na českém trhu. Jeho předností má být prostorná kabina, velký zavazadelník a hlavně nízká cena. Ta již není tajemstvím. V ČR britsko-čínská novinka startuje na částce 889 940 Kč. Za ně dostane zákazník provedení Emotion s výkonem 177 koní a baterií o hrubé kapacitě 50,3 kWh. To je celkem nevšední kombinace, protože koní není zrovna málo a takto malá baterie postačí na reálný dojezd okolo 320 km. Mnohem zajímavější je druhá verze Excite, která má sice slabší elektromotor o výkonu 156 koní, jenže její baterie má 61,1 kWh. Za toto provedení si české zastoupení značky MG řekne o 999 940 Kč. Oba vozy disponují točivým momentem 280 Nm a údajně nabídnou stejné zrychlení z 0 na 100 km/h v čase 8,3 sekundy.

MG 5

Pro obě verze platí nejvyšší maximální rychlost 185 km/h, což je opět netradiční informace. Méně potěší nabíjení výkonem maximálně 87 kW. Oficiální spuštění prodeje se uskuteční už 16. října, přičemž MG5 Electric nabídne zavazadlový prostor o objemu 479 litrů. Ten se po složení zadní řady sedadel zvětší na 1 367 litrů. V základní ceně je obsažen bílý lak karoserie, jenž lze za příplatek 15 tisíc Kč vyměnit za jiný odstín (červenou, černou nebo stříbrnou barvu). Za tažné odnímatelné zařízení si výrobce řekne o 22 090 Kč, přičemž MG5 Electric umí táhnout přívěs o hmotnosti až 500 kg. Na střešní nosič lze umístit zavazadla do hmotnosti 75 kg, avšak kdo jej bude chtít, musí zaplatit dalších 6 290 Kč. Trošku překvapivým příplatkem je dojezdové náhradní kolo s nářadím za 8 990 Kč.

Technické parametry MG 5 Long Range

Kompletní specifikace
Konstrukcekombi, 4 600 × 1 818 × 1 521 mm, 1 562 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon115 kW, 156 koní, točivý moment: 280 Nm
Baterie61,1 kWh (57 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 87 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,5 kWh / 100 km, dojezd: 400 km
Cena od999 940 Kč
Diskuze ke článku
Denys Khanzhyiev
Denys Khanzhyiev
To je prece stary model, predelany spalovak, predni kola pri pridani "plynu" se protaci, slaby nabijeci vykon byl by ok pro vesnicana, ale ne cena.
Cerstve ojetiny jsou v Nemecku 700-800 tisic za 115kW, predpokladam to je ta vetsi baterka. Takze nekde tam lezi momentalni ferova cena.
S milionem za starou technologii to oni prestrelili.
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Tak stejně jako MG4 je vcelku slušný kus za dobrou cenu, tak MG5 je naopak vcelku zklamání. Jak auto, tak technologie. Zejména by me vadilo to polosklopeni sedaček, to zrovna u kombíků je dost na prd...
Petr Jahoda
Petr Jahoda
Číňana za mego, s baterkou 60 kWh a tragickým výkonem. Se zbláznili, jsem zvědavý na prodeje.
Josef L
Josef L
Slabý výkon (na BEV), pomalé nabíjení, malá baterie, pomalý infotainment, vysoká cena, nevím proč se stále mluví o tom jak je Čína vpředu.... Škodovka tam prodává Kodiaq za 400 tis. Kč, zrovna tak Tesla a tady nás holí jak ovce.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze