Ken Block přesedlal na elektro. V grandiózním stylu

Ken Block přesedlal na elektro. V grandiózním stylu
Fotografie: Audi
  • Známý driftovací mág už pálil pneumatiky v ledasjakém unikátu
  • Aktuálně osedlal jeden hodně rychlý elektrický se značkou Audi
  • Vznikl dokonce nový termín Electrikhana

Automobilka Audi vždy dokázala s marketingem divy a nikdy neváhala se kvůli tomu spojit se světovými špičkami ve svých oborech. Podobně velkoryse přistoupila k prezentaci nového speciálu Audi S1 E-tron quattro Hoonitron, který nezastírá inspiraci legendárním průkopníkem pohonu všech kol v rallye a držitelem rekordu na Pikes Peak, který už nebude nikdy překonán. Dvojnásobný světový šampion WRC Walter Röhrl totiž zajel ikonickou trať za 10 minut a 48 sekund, jenže hned poté byla pokryta asfaltem. Pětiválcový pravzor také doprovázel nový superelektromobil na slavnostní premiéře při příležitosti Monterey Car Week u okruhu Laguna Seca. A tam také zaznělo, že Ken Block opustil Subaru i Ford a černé čáry na asfaltu bude nadále kreslit s vozy značky Audi.

A hned také natočil prezentační video, jaké tu ještě nebylo. Za přihlížení starších závodních legend se čtyřmi kruhy, například typů 200 a 90 s poháry z amerických okruhů, a také lidských šampionů včetně devítinásobného vítěze 24 hodin Le Mans Toma Kristensena se vyklizenými ulicemi nočního Las Vegas prohání bílo-červeno-černá bestie a prakticky ani sekundu nejede jinak než spektakulárním driftem. Přihlížejí diváci za bariérami a jistě jen náhodou zaparkovaná starší Audi z běžných silnic i závodních okruhů. Nechybí Elvis, boxeři a interiér jednoho z mnoha tamějších kasin, kde se hráči dočkají hlučného a dýmícího překvapení.

Speciál, o němž automobilka neprozradila bližší údaje, prý vznikl za pouhé čtyři týdny a pohání jej dvojice ultravýkonných elektromotorů z Formule E. Ještě dodejme, že při testu natočeném primárně pro youtube kanál Blocky společnosti Hoonigan prý bylo spáleno zatím vůbec nejvíc pneumatik. To vše podkresleno adrenalinovými zvuky nové doby, které se z burácení otevřených výfuků změnily ve vysokofrekvenční bzučení, jaké si dobře pamatuje každý, kdo někdy jezdil s výkonným elektrickým RC modelem.

Spojení Audi S1, Ken Block a elektromobilita má být marketingovou těžkou váhou, která by měla ingolstadstkou značku posunout do budoucnosti bez ztráty přízně
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze