Vedení Audi prý zvažuje rentabilitu výroby vysokovýkonné verze Audi RS6 e-tron, která by se stala logickým vyvrcholením chystané řady A6 e-tron. Na rychlou verzi s vysokou marží dojde určitě, jak potvrdil šéf technického vývoje Oliver Hoffman topgear.com: „Platforma PPE má skutečně široké možnosti stran instalovaných výkonů. Pro mě je hotovou věcí, že až představíme sériovou A6 e-tron, nabídka pohonů zahrne i výkonné verze.“ Toto prohlášení tak trochu dráždí fantazii, protože už nedávno představený koncept A6 e-tron Avant, který se prý z 90 až 95 % shoduje se sériovou verzí, už nabízí 463 koní a 590 newtonmetrů. Zřejmě se půjde daleko za metu 600 koní, to PPE bez problémů zvládá.
Ačkoliv o označení RS zatím oficiálně nepadlo ani slovo, šlo by o zcela logické pokračování stávajících superkombíků RS6 Avant, které za svou kariéru angažovaly mj. omračující desetiválec Lamborghini. Navíc jde v případě RS o marketingově velmi dobře zavedenou značku, vždyť od výrobního debutu přelomového Audi RS2 uplynulo přesně 28 let. Neznamená to ovšem konec spalovacích motorů v nejvyšší lize. V roce 2025 Audi představí zcela novou (a zřejmě historicky poslední) generaci spalovacích motorů s paletou elektrifikačních soustav od mild-hybridů po plug-in hybridy. A ty nebudou chybět ani v nových generacích vrcholných modelů Audi RS. Tou dobou už ovšem s největší pravděpodobností bude na výběr i RS e-tron. Nechme se překvapit.