Sportovní verze Audi e-tron GT je sama o sobě hodně zajímavým elektromobilem. Když prošlo naším testem spotřeby, celkem příjemně překvapilo. Nyní se nejrychlejší verze řady e-tron GT stala novým služebním vozem slavného jezdce Kena Blocka, o čemž informuje motor1.com. Jak je vidět z přiložených snímků, vůz prošel celkem výraznou úpravou. Karoserie nese zářivě bílý lak, k čemuž se přidává přední maska se speciální bílou folií. Vše završují černé detaily na karoserii a také dva páry odlišných disků kol. Kola jsou vyrobena na zakázku a vzadu se nachází šestipaprskové disky NGO, zatímco vpředu se našlo místo pro disky Aerodisc od firmy Rotiform.
A zatímco přes léto a podzim bude jezdit Kenova Audi RS e-tron GT na pneumatikách Toyo Sport, přes zimu budou na voze obuty pneumatiky Toyo Celsius. V rámci různých výletů se na střechu nastěhoval střešní nosič z doplňkové výbavy Audi. Co se týče technické stránky, tato Audi RS e-tron GT se nedočkala žádných změn. Stále tak produkuje 440 kW, nabízí zrychlení z 0 na 100 km/h okolo 3 sekund a maximální nejvyšší rychlost 250 km/h. Ken Block má navíc ze svého nového vozu evidentně radost. Dle jeho slov se totiž hodí jak pro něj, tak pro jeho rodinu a všechna divoká snowboardová dobrodružství, kterých se pravidelně účastní.
Technické parametry Audi e-tron GT RS
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 4 989 × 2 158 × 1 413 mm, 2 420 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 475 kW, 646 koní, točivý moment: 830 Nm |
Baterie | 93 kWh (83,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 270 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 21,5 kWh / 100 km, dojezd: 472 km |
Cena od | 3 756 900 Kč |