Mercedes třídy G je synonymem pro cestování pořádným terénem. „Géčko“ se jen tak něčeho nezalekne a do nynější doby šlo především o pořádného pracanta. Jenže to se možná změní. Jak nová generace, která přijde příští rok, bude vypadat zatím nevíme. Jediné co víme, jak bude vypadat, je interiér. A ten prakticky vše odkoukal od Mercedesu třídy S, potažmo E. Na co se tedy můžeme těšit?
Podobně jako v „eSku“ bude mít i „Géčko“ na volantu dva trackpady, díky nimž nebudete muset pouštět volant, když si budete chtít něco nastavit. Dvě 12,3palcové obrazovky, které na sebe plynule navazují, též známe z jiných tříd a nově budou také v „Géčku“. Pokud máte rádi klasiku, tak samozřejmě můžete sáhnout i po ní. Na displeji poběží infotainment, který jsme testovali jak ve třídě S, tak i v třídě E. Jistě nebude chybět podpora pro Mercedes Me. Tak trošku si říkáme, že se to do tohoto segmentu nehodí, ale uvidíme, jaké má Mercedes plány. Třeba ví, že to zákazníci chtějí. Samozřejmostí jsou výborné materiály jako kůže a dřevo.
„Každý automobil třídy G se musí osvědčit na Schöcklu“ – toto motto patřilo mezi hlavní zadání pro vývoj i u nového designu klasického terénního vozu. Schöckl je hora v blízkosti Štýrského Hradce (Graz), kterou Mercedes-Benz používá pro náročné – někteří říkají také „nemilosrdné“ – terénní testy a kterou musí terénní vůz zdolat. Proto nyní zdobí každé „G“ jako pečeť kvality plaketa Schöcklu na patě střešního sloupku B.
Standardní audiosystém disponuje sedmi reproduktory. Jako výbava na přání je nabízen audiosystém Burmester s prostorovým zvukem, 16 reproduktory a zesilovačem DSP (Digital Sound Processing) o výkonu 590 W .
No, vypadá to, že Mercedes si řekl, že všechny své modely zabalí do luxusního podání, ať už jde o třídu A, vrcholnou třídu S, dostupnější třídu E nebo právě pracovní nářadí, kterým Mercedes třídy G bezesporu je.
Zdroj: tisková zpráva