Honda e:Ny1 se stane elektrickou alternativou modelu HR-V a teprve třetím čistě bateriovým elektromobilem Honda. Do Evropy se podívá s jediným pohonem o výkonu 204 koní a 310 newtonmetrů, který dodává výrobce komponentů Vitesco. Integrovaný pohonný modul EMR3 (Electronics Motor Reducer 3. generace) bude pohánět přední kola a rozjede Hondu nižší střední třídy na 160 km/h, přičemž stovku pokoří z klidu za 7,6 s. Vitesco se chlubí 92% účinností agregátu, díky čemuž se podařilo dosáhnout WLTP dojezdu 412 km i s relativně menší baterií o kapacitě 68,8 kWh.
Pohonný modul váží jen 76 kg, což znamená menší zátěž na přední kola než u srovnatelného benzinového modelu. Vitesco se chlubí, že aktuálně dodává už osmi automobilkám (mj. Kia) a dodal už tři čtvrtě milionu poháněcích modulů.
Technické parametry Honda e:Ny1
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 387 × 1 790 × 1 584 mm, 1 655 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
Výkon | 150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm |
Baterie | 68,8 kWh |
Nabíjení | rychlonabíjení: 100 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 18,2 kWh / 100 km, dojezd: 412 km |
Cena od | 1 171 000 Kč |