„Volvem EX30 zahajujeme novou éru ladění, kterou definujeme jako „High Emotion, No Emission“. Na tomto příkladu chceme dokázat, že emocionální ladění nemusí být omezené typem pohonu. Proto nyní majitelé plně elektrického Volva mohou nově sdílet svou vášeň pro individualizaci se širokým okolím.“ Takto se vyjádřila firma Heico Sportiv ke svému novému počinu. Plně elektrické Volvo EX30 jsme nedávno měli na test a hned jsme si říkali, že až přijde nějaká tuningová úprava, bude to jistě zajímavý pohled. Nyní jsme se dočkali a firma Heico Sportiv, která je jedním z hlavních úpravců vozidel Volvo, vydala fotografie zdařile vytuněného exempláře. Přídi dominuje přední spoiler, který má navíc na obou stranách křidélka. Dalším prvkem jsou dva nové otvory pro přístup vzduchu brzdám, které najdeme pod světlomety.
Vzadu se pro změnu ukazuje nápaditý zadní difuzor inspirovaný motorsportem. I ten je opatřen dvěma přídavnými křidélky. Přední spoiler, nové otvory pro přívod vzduchu a zadní difuzor jsou k dispozici samostatně, avšak v rámci úprav modelu EX30 to stále není vše. Nechybí ani decentní body kit, který obsahuje širší boční nástavce. Ty jsou k dispozici jak v nelakované, tak v lakované verzi. V rámci programu HEICO Choice nabízí úpravce pečlivě vybraný předvýběr různých barevných kombinací. Zákazníci mohou dát volnost své hravosti a dostanou možnost vybrat si svou osobní barevnou kombinaci. Vše podtrhují litá sportovní kola, díky kterým prý zákazník ušetří 6 % hmotnosti ve srovnání se standardními ráfky. V rámci úprav lze zakoupit i nižší sportovní pružiny, které snižují vůz o dalších 30 milimetrů.
Kompletní set nových dílů je k dostání již nyní a zákazníci mohou zadávat objednávky. První upravené kusy se mají začít objevovat na začátku letošního léta. Co je zatím nejasné, jsou ceny každého dílu, popřípadě celého bodykitu. V tiskové zprávě se o tomto podstatném faktu Heico Sportiv zatím nijak nezmiňuje.
Technické parametry Volvo EX30 Single Motor
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 233 × 1 836 × 1 555 mm, 1 840 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 200 kW, 272 koní, točivý moment: 343 Nm |
Baterie | 51 kWh (49 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 134 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 16,7 kWh / 100 km, dojezd: 337 km |
Cena od | 869 000 Kč |