Rozšíření kalendáře o nové destinace je plánováno už v příští sezóně. Nejblíže dohodám jsou města Tokio, Los Angeles a Toronto. Zejména japonská megalopole je ze zmiňovaných měst dohodě nejblíže. Podle informací the-race.com se údajně jedná už o konkrétním termínu hostitelství, který by připadal na duben.
I zbylá dvě města jsou aktuálně v rozpravě s vedením Formule E a obě se objevují v předběžném vydání kalendáře pro rok 2024. Do Los Angeles vyrazili delegáti výkonného orgánu už v lednu před zahajovacím závodem v Mexiku. Bližší detaily, kudy by trať mohla vést, však dosud nejsou známy.
Vedení série po ztrátě ePrix New Yorku kvůli expanzi služeb přístavu Red Hook usiluje o další závody na půdě Severní Ameriky. I proto, že na startovním roštu se nacházejí dva týmy amerického původu – Andretti Avalanche a DS Penske. Obzvláště pro Andretti a jeho hlavního partnera Avalanche je aktivita na zdejším trhu velmi důležitá. Jak dále připomíná zmiňovaný zdroj, možností, kam se uchýlit, má hned několik.
„Jistě, v počátcích Formule E jsme závodili v Miami a Long Beach, takže vždycky se hodně mluvilo o tom, ale stejně se mluví i o závodech v San Franciscu. Tam je skutečná komunita elektromobilů. Když se zamyslíte nad některými značkami, které sídlí v Kalifornii, ať už je to Atieva na severu poblíž San Jose nebo Tesla v Los Angeles a okolí, myslím, že kdybychom se dostali do Jižní Kalifornie, bylo by to skvělé,“ říká šéf Andretti Roger Griffiths.
V aktuálním ročníku Formule E zavítá pouze do Oregonu, konkrétně do města Portland. Pojede se na upravené trati, kde se běžně jezdí závody IndyCar, avšak jedná se spíše o přechodné řešení, než se najde dlouhodobější partner.
Jasno o nových přírůstcích v kalendáři by mohlo být už koncem tohoto týdne, kdy se v Londýně koná zasedání správní rady Formule E. Probíhat bude několik schůzek přímo v ústředí. Předpokládá se, že na seznam témat se dostane i možnost rychlonabíjení během jednotlivých závodů. To by mělo být vyzkoušeno během vytipovaných závodů už letos. Zatím však není zřejmé kterých.